Shadows of York Strona Główna


Poprzedni temat «» Następny temat
[FAERIE] Shay
Autor Wiadomość
Shay


Shay

163

Faerie

zielarz


Wysłany: 2019-01-11, 22:21   [FAERIE] Shay
   Jack McDougall, Abraham, Arthur Buckley


Shay
Rasa: Faerie

Wiek: 163

Klasa: I

Przynależność: Ciemny Dwór

Kolor oczu: zielone
Kolor Włosów: czarne

Wzrost: 180cm
Waga: 65kg

Punkty podstawowe: 180
Punkty zdobyte: 0

Cechy pasywne

  • Latanie
  • Rozmowa z roślinami

Umiejętności podstawowe


Główna Umiejętność 1: Faeryczna szybkość -> 25/120 -> klasa I

Główna Umiejętność 2: Manipulacja -> 35/120 -> klasa II

Główna Umiejętność 3: Wdzięk -> 15/120 -> klasa I

Główna Umiejętność 4: Dotyk Demeter -> 35/120 -> klasa II

Główna Umiejętność 5: Tarcza -> 5/120 -> klasa I

Główna Umiejętność 6: Iluzja -> 5/120 -> klasa I

Umiejętności dodatkowe

Umiejętność dodatkowa 1: Alchemia i zielarstwo -> 35/80 -> klasa II

Umiejętność dodatkowa 2: Walka krótkimi ostrzami -> 10/80 -> klasa I

Umiejętność dodatkowa 3: Akrobatyka -> 15/80 -> klasa I


Głosy Pradawnych
O dwustronnej naturze świata wróżek nie bez powodu powstało tyle legend. Głosy Pradawnych - błogosławieństwo o podwójnym zastosowaniu, łączącym moc światła i cienia o zupełnie innych działaniach. Z racji swojej przeciwnej natury, nawet pomimo otrzymanej mocy nie istnieje możliwość jej łączenia - w skrócie jest to brak opcji mieszania ze sobą zakresu działania zdolności tj. jednoczesnego użycia obu błogosławieństw. Cechą wspólną każdej z mocy jest charakterystyczna aura - iskry, często błędnie określane jako pyłek o kolorze adekwatnym do zakresu działania.

  • Głos Światła - pradawna moc istot zrodzonych z najczystszej formy energii o podwójnym zastosowaniu. Pozwala na zaleczenie wielu ran - od najpłytszych po te najcięższe i śmiertelne ze złamaniami włącznie. Sposób leczenia bywa różny - indywidualny dla każdej wróżki. Złote iskry, źródło owej energii i niezbędny komponent do leczenia, mogą wydobywać się ze skrzydeł, ze wstążek (atut dotyczący tylko i wyłącznie wróżek królewskiego pochodzenia), rąk a nawet ogonów konkretnej wróżki, o ile ta takowe posiada - mogą również zostać przekazane w formie pocałunku, bądź tchu.
    W przypadku wydzielania na zewnątrz, opadając, roztaczają wokół siebie niewielkie promyczki światła, natomiast po zetknięciu z ciałem, wnikają w nie, napełniając przyjemnym ciepłem. To właśnie ta moc powoduje regenerację wszelkich uszkodzeń powstałych, np. w wyniku walki.
    Jeżeli chodzi o leczenie chorób i wszelkich ułomności ciała - w przypadku tych pierwszych sprawa jest stosunkowo prosta - istnieje możliwość wyleczenia chorego ze wszelkich chorób zakaźnych, śmiertelnych, genetycznych itp. Niemożliwym jest natomiast przywrócenie wzroku, słuchu, mowy, odwrócenie paraliżu, czy odtworzenia utraconej kończyny. Są to bowiem czynniki, na które nawet błogosławieństwo nie ma wpływu - w takich sytuacjach ratunkiem jest moc cudotwórcy bądź przemiana.
    Głos Światła działa na każdą istotę żyjącą - dla demonów i nieumarłych jest mało przyjemny - zadaje im poważne rany.

  • Płaszcz Mroku - pradawna moc pochodząca od istot zrodzonych z ciemności. W przeciwieństwie do Głosu Światła, aura mroku nie pojawia się w postaci złotych iskier. Przy aktywacji wróżkę otaczają najpierw czarne iskry, a potem smuga równie czarnego dymu. Pochłonięta nią faerie zyskuje moc cienia - może manipulować cieniami w niewielkiej odległości od siebie wedle własnego uznania (żywych istot też) lub stać się jednym z nich. W cienistej formie zyskuje możliwość szybkiego przemieszczania się - porównywalnego do szybkości wampira na poziomie IV - przechodzenia przez szczeliny, wspinania po różnych nawierzchniach - wszędzie tam, gdzie normalnie dostać się nie można.
    Dodatkowo: widzi w całkowitym mroku, jest całkowicie niewrażliwa na ataki fizyczne oraz magię (ofensywną, kontrolującą, klątwy itp.) z wykluczeniem zaklęć obszarowych, o ile znajdzie się w polu ich rażenia, np. ognistej burzy. Z innych wad - na czas metamorfozy traci zdolność czarowania, a do tego zyskuje pewną dość felerną słabość na światło. Potraktowanie nim cienia skutkuje zadaniem obrażeń o zróżnicowanej dawce bólu w zależności od siły światła - zwykłe pochodzące od latarki zrobi mniejszą krzywdę niż, np. źródło magicznego światła. Wówczas wróżka zamknięta w formie cienia instynktownie wycofuje się na bezpieczną odległość, co poniekąd zdradza jej pozycję.
    Faerie może w dowolnym momencie i miejscu - pomijamy skrajne wypadku zamknięcia w butelce czy słoiku - powrócić do swojej pierwotnej formy, co czyni ze zdolności idealne narzędzie do zasadzek bądź potencjalnej ucieczki w kryzysowej sytuacji. Warto wspomnieć, iż przy przemianie wszystkie rzeczy, które ma na sobie wróżka znikają do tak zwanej "magicznej torby", natomiast wszystko to, co trzymała, upada na ziemię.
    Forma cienia, gdy jest aktywna całkowicie chroni jej posiadacza przed wykryciem przez magię czarowników, runy nefilim oraz węch wampirów i wilkołaków.
    W przeciwieństwie do Głosu Światła, Płacz Mroku działa tylko i wyłącznie na posiadacza.

  
[Profil] [PM]
 
 
Shadowhunter
Administrator


Shadowhunter

666 lat

Czarownik

Śmierć

Adminowanie


All paths lead to death.

Wysłany: 2019-01-12, 13:34   

Accepted
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
Shadowhunter
Administrator


Shadowhunter

666 lat

Czarownik

Śmierć

Adminowanie


All paths lead to death.

Wysłany: 2019-01-27, 11:16   

NAGRODA


Za udział w karnawale wróżkowym!

Nagroda: 10 pkt

Łączne masz: 10 pkt
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
Shadowhunter
Administrator


Shadowhunter

666 lat

Czarownik

Śmierć

Adminowanie


All paths lead to death.

Wysłany: 2019-02-01, 20:00   

Podsumowanie miesiąca
Z racji, że następuje koniec miesiąca twoje punkty zostają podsumowane.
Drogi użytkowniku! W styczniu rozegrałeś 3 gry, w zamian otrzymujesz 1 pkt statystyk, który możesz wydać na dowolną umiejętność.

Łącznie masz: 11 pkt
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
Shadowhunter
Administrator


Shadowhunter

666 lat

Czarownik

Śmierć

Adminowanie


All paths lead to death.

Wysłany: 2019-03-11, 05:37   

NAGRODA


Choroba atakuje i znika, pozostawiając po sobie dziwny dar.
[Profil] [PM] [E-mail]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ZAMKNIĘTY ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Shadow York @ 2018
Kody i szatę graficzną wykonała Altharis Martell
Za pomoc również dziękujemy Yinowi.

Forum zostało otwarte 28.10.2017r.
Witaj nieznajomy







Strona wygenerowana w 0,26 sekundy. Zapytań do SQL: 8