Raiden "Malekith" Minamoto

784


185 cm


I see beauty in everything but it all is still fading away







Multikonta: Damien C. Ashdown, Lycande
RAIDEN "MALEKITH" MINAMOTO
Metryczka



Rasa: Czarownik
Wiek: 784
Klasa postaci: IV
Przynależność: Zepar

Kolor oczu: Błękit
Kolor włosów: -

Wzrost: 185 cm
Waga: 80 kg

Punkty podstawowe: 600
Punkty zdobyte: 83



Umiejętności podstawowe

Demonologia -> 35/40 -> klasa {IV}

Znajomość świata cieni -> 35/40 -> klasa {IV}

Magia bitewna -> 80/80 -> klasa {IV}

Czarna Magia -> 80/80 -> klasa {IV}

Uzdrawianie -> 41/80 -> klasa {III}

Przywołanie -> 30/80 -> klasa {II}

Czary Tropiące -> 61/80 -> klasa {IV}

Nekromancja -> 80/80 -> klasa {IV}

Projekcja -> 10/40 -> klasa {I}

Tworzenie bram -> 31/40 -> klasa {IV}

Teleportacja -> 40/40 -> klasa {IV}
Umiejętności dodatkowe

Umiejętność dodatkowa 1: Alchemia -> 40/40 -> klasa {IV}

Umiejętność dodatkowa 2: Odporność na ból -> 40/40 -> klasa {IV}

Umiejętność dodatkowa 3: Rzemiosło -> 40/40 -> klasa {IV}

Umiejętność dodatkowa 4: Walka bronią białą -> 40/40 -> klasa {IV}

Zew Demona

Wygląd: KLIK
Poprzez swą prezencję i cechy, forma Malekitha jest zupełnym przeciwieństwem tego z czym kojarzone są Demony. Bliżej mu do Upadłego Anioła który jeszcze nie zaprzepaścił swej szansy na nawrócenie. Mężczyznę mierzącego nieco ponad 2,5 metra pokrywa złocista zbroja i kolczuga, z czerwonymi akcentami w formie ozdobników i jeszcze rzadszymi mieniącymi się czernią. Ta występuje w miejscach gdzie płyty pancerza nakładają się na siebie i w hełmie który w teorii powinien odsłaniać niewielkie fragmenty twarzy użytkownika. To złudne wrażenie. W przeciwieństwie do ludzkiego odzienia ochronnego które jest miejscami słabsze aby nie krępować ruchów, te tutaj nijak ich nie ogranicza i ochrania użytkownika równie mocno na torsie co np. pod pachą czy w tylnej części kolana. Nie posiada słabszej strefy co złudnie sugeruje ogólna prezencja. Na plecach znajduje się obramowanie anielskich skrzydeł, jedynie górnej podstaw mającej długość 1/3 ich rozpiętości. Reszta pozostaje eteryczna i pojawia się w chwili korzystania ze zdolności latania. Możliwe jest jej złożenie, co stanowi dodatkową osłonę pleców.
Sylwetka pozostała ludzka, choć coś co przypomina skórę i włosy zmieniło swój kolor na obsydianowy. Tej pierwszej zdecydowanie bliżej do czegoś twardszego aniżeli mięsa przylegającego do kości. Sylwetka pozostała bez zmian i odpowiada obecnie posiadanej przez Raidena, zgodnie z zasadą proporcji. Jedyne co odróżnia się od reszty to oczy, zawsze mienią się harmonijną mieszanką czerwieni i czerni, z wzornictwem odpowiadającym szczytowemu wykorzystaniu zaklęć i żądzy mordu. Pod tym próżno szukać typowych wnętrzności. Zamiast niej występuje czysta energia o ognistej barwie, nieskora z własnej woli do opuszczenia „zbiornika”. Jest oznaką posiadanej siły, im intensywniejsza tym lepiej dla Malekitha.

Zdolności fizyczne:
Komunikacja – poza twardszą, bardziej metaliczną barwą głosu, Raiden nie ma problemów z prowadzeniem dialogu.

Latanie – dzięki posiadanym skrzydłom postać jest w stanie latać i to naprawdę sprawnie. Pozwalają unieść dokładnie tyle ile waży sam posiadacz, co w praktyce umożliwia swobodne uniesienie dwóch mężczyzn parających się wojaczką w rynsztunku. Poza obramowaniem, pozostała część jest niematerialna i tym samym niemożliwa do uszkodzenia bronią konwencjonalną. Im większa część jest uszkodzona tym trudniej poruszać się w powietrzu ale dopiero utrata połowy skrzydła to uniemożliwia. Niemniej nadal pozostaje możliwość swobodnego opadania lub złagodzenia lądowania tym co pozostało.

Uniwersalna powłoka – pancerz, podobnie jak ciało, podlega procesom regeneracyjnym. W razie konieczności możliwe jest przeniesienie zbroi z innej części ciała tam gdzie jest najbardziej potrzebna. Poszczególne fragmenty błyskawicznie dopasowują się do tego czego oczekuje od nich użytkownik. Dodatkowo jest w stanie uformować dowolną broń do walki wręcz, tarczę bądź łuk lub kuszę. Biorąc pod uwagę fakt że takowy oręż musi zostać odłączony od pancerza, jego regeneracja jest niemożliwa. Po wyjściu z demonicznej formy ulegnie rozpadowi. Możliwe jest przyspieszenie regeneracji pancerza, kosztem większego zużycia energii.

Atuty – w tej formie Malekith jest wyjątkowo silną i odporną bestią, broń palna, miecze czy młoty bojowe w klasycznym wydaniu nie są w stanie go zranić. Pomimo masywnej postury, Japończyk jest w stanie poruszać się sprawniej niż przeciętna osoba w płytówce, tak więc nie należy lekceważyć jego mobilności. Dodatkowo jest w stanie widzieć zarówno w ostrym świetle jak i kompletnej ciemności. Wyczucie osobników z demoniczną krwią jest ułatwione, nawet jeśli korzystają z odpowiednich środków zaradczych.

Najświętszy spośród przeklętych – pomniejsze demony czują się nieswojo w jego obecności, z naciskiem na chęć niewchodzenia mu w drogę w obawie przez boskim gniewem. Większe oraz Anioły nie dadzą się na to nabrać, choć mogą czuć się niejako skołowane w pierwszej chwili. To jak zareagują jest kwestią indywidualną każdego z nich.

Atak magiczny:
W swej demonicznej formie Czarownik jest w stanie przywołać i kontrolować ogień, którego niszczycielski potencjał znacząco przekracza możliwości Magii Bitewnej czy Władcy Żywiołów. Im większa jego ilość i wymyślniejsza forma zastosowania, tym więcej skupienia jest potrzebne dla uzyskania satysfakcjonującego efektu. Sam w sobie jest trudny do spacyfikowania, ludzkie środki gaśnicze czy zwyczajny strumień wody nie są w stanie go ugasić. W przypadku czarów są na to szanse, zakładając że potraktowany nim przedmiot nie znajdzie się w centrum zainteresowania Malekitha, a sam strażak ma doświadczenie w danej dziedzinie magii. Skupiając się, nawet „Tarcza” Faerie będzie dosłownie topniała w oczach, co stawia ją w roli krótkotrwałego i wyczerpującego środka zaradczego. Wielkim nakładem sił nawet smoki zaczną odczuwać dyskomfort.

Słabości:
Kolosi – pomimo siły i gabarytów, zawsze znajdą się bestie większe od niego tj. część demonów czy smoki. W przypadku zwykłych ras które można spotkać w Yorku, pod względem siły przewyższa większość. Problem zaczyna się dopiero z wilkołakami, szczególnie tymi z patronatu furii. Dopiero te będą wyraźnie silniejsze.

Seraficka stal – zetknięcie z orężem wykonanym z tego materiału jest wyjątkowo bolesne.

Yin Yang – woda to naturalne przeciwieństwo ognia i jest w stanie go zdławić. Ta będąca kalibru demonicznej formy zawsze przezwycięży żar Malekitha, zakładając że poświęcono tyle samo energii na atak.

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Accepted

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

NAGRODA

Za sesję z Mrokiem.

Nagroda: 3 pkt

Łączne masz: 3 pkt

Shizhi

717 lat


175 cm


I have no regrets. I don’t regret living any moment of my life. I just have one…






Naczelny stalker

Multikonta: Shizhi i gromada
Nagroda
Z okazji Dnia Dziecka!

Nagroda:
+ 5 pkt

Masz: 8 pkt

To an assasin… Having a heart is the same as death. The moment you have a heart… It’s the moment an assassin dies. The so-called heart… Was abandoned a long time ago.
Gość, zrób klik | Notatnik | Warsztat

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Podsumowanie miesiąca
Z racji, że następuje koniec miesiąca twoje punkty zostają podsumowane.
Drogi użytkowniku! W Maju rozegrałeś 6 gier, w zamian otrzymujesz 2 pkt statystyk, który możesz wydać na dowolną umiejętność.

Łącznie masz: 10 pkt

Mistrz Gry

666 lat



"I heard a sound, and did not know what it was. I sought wisdom in the chalice, but there was none.


Nagroda
Nagroda za przeżycie porwania do wróżkowa, a także nieoczekiwane przyczynienie się do zwiększenia wiedzy czarowników na temat Mroku

Otrzymujesz: 6pkt

Łącznie masz: 16pkt


Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Aktualizacja

Wydajesz 16 pkt na fechtunek

Wykupujesz także 4 umiejętność dodatkową

Łączne masz: 0

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Podsumowanie miesiąca
Z racji, że następuje koniec miesiąca twoje punkty zostają podsumowane.
Drogi użytkowniku! W Czerwcu rozegrałeś 5 gier w zamian otrzymujesz 1 pkt statystyk, który możesz wydać na dowolną umiejętność.

Łącznie masz: 1 pkt

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Nagroda
Cukierek za setne ogłoszenie na forum!

Nagroda:
+ 2 pkt

Masz: 3 pkt

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Aktualizacja

Otrzymujesz zdolność specjalną: Zew Demona

Łączne masz: 3

Mistrz Gry

666 lat



"I heard a sound, and did not know what it was. I sought wisdom in the chalice, but there was none.


Nagroda
Nagroda za realizację zadania czarowników

Otrzymujesz: 3pkt

Łącznie masz: 6pkt


Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Nagroda
Za udział w evencie z Clave

Nagroda:
+ 6 pkt

Masz: 12 pkt

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Podsumowanie miesiąca: Lipiec
Z racji, że następuje koniec miesiąca twoje punkty zostają podsumowane.
Drogi użytkowniku! Rozegrałeś 12 gier, w zamian otrzymujesz 4 pkt statystyk, który możesz wydać na dowolną umiejętność.

Łącznie masz:16 pkt

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Aktualizacja

Wydajesz 16 pkt na fechtunek

Łączne masz: 0 pkt

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Podsumowanie miesiąca
Z racji, że następuje koniec miesiąca twoje punkty zostają podsumowane.
Drogi użytkowniku! W sierpniu rozegrałeś 3 gry w zamian otrzymujesz 1 pkt statystyk.

Łącznie masz: 1 pkt
Wyświetl posty z ostatnich:   
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku
Skocz do :   
Shadow York @ 2019   Forum zostało otwarte 28.10.2017r.
York, England, UK

Partnerstwo