Mei Xiu

279 lat


165 cm


Your figure is drowned out by the nightI look at the peach blossoms to see how they bloom...






Multikonta: Shizhi i gromada
Mei Xiu
Metryczka



Rasa: wampir
Wiek: 279 lat

Klasa postaci: II

Kolor oczu: czarne
Kolor włosów: czarne

Wzrost: 165cm
Waga: 53kg

Punkty podstawowe: 375 pkt
Zdobyte punkty: 30


Umiejętności podstawowe

  • Wampirza szybkość: 36/100 klasa II
  • Nadludzka siła: 31/100 klasa II

  • Wampirze zmysły: 31/100 klasa II
  • Szybka Regeneracja: 51/100 klasa III

  • Encanto: 81/120 klasa III +30
  • Człowieczeństwo: 31/120 klasa II

  • Zmiennokształtność: 31/120 klasa II


Umiejętności dodatkowe

  • Akrobatyka: 31/80 klasa II
  • Perswazja: 41/80 klasa III
  • Poszanowanie: 41/80 klasa III


dar hecate

Dar Hecate - zdolność specjalna, która oddaje wampirowi część jego utraconego człowieczeństwa. Pierwszą i najistotniejszą cechą charakterystyczną umiejętności jest całkowita niewrażliwość na słońce. Nieśmiertelny przestaje się go obawiać – bah, może swobodnie przemierzać ulice i lasy otulony jego blaskiem bez groźby spopielenia.
Wówczas traci na swej nadludzkiej sile i szybkości, które powracają do stanu sprzed przemiany tj. na ludzki poziom. To nie odbiera możliwości zeskakiwania z wysokich struktur, wszak kości nie ulegną uszkodzeniu. Zmniejsza się jedynie wysokość wykonywanych skoków.
Jeżeli chodzi o regenerację – zostaje ona troszeczkę spowolniona bez wyłączenia możliwości odtworzenia kończyny – proces ten ulega jednak wydłużeniu proporcjonalnie do posiadanej klasy – głód po nim pozostaje. Innymi słowy – pijawka leczy się wolniej, choć nadal powalenie jej postrzałem, tudzież krwawienie nie są w stanie wykończyć ranionego. Twardość szkieletu także nie ulega zmianie, co nawet przy zaniżonej sprawności fizycznej czyni z wampira nadczłowieka.
Co tyczy się mocy typowo magicznych – zmiennokształtność ulega wyłączeniu, Encanto zostaje ograniczone to zwykłego oczarowania niżeli hipnozy wraz z możliwością odczytywania wspomnień bez ich naruszania. Jeżeli chodzi o wampirze zmysły – wszelkie profity słuchu, wzroku i węchu zostają zachowane, przy czym warto przypomnieć o rozważnym korzystaniu z nich – możliwe użycie tylko jednego zmysłu na raz.
Chcąc odzyskać całą pulę swoich zdolności, chodzący za dnia musi ponownie skryć się w mroku – może to być zaciemnione pomieszczenie, np. piwnica lub klub. Drugą opcją jest zwyczajne wyczekanie nadejścia nocy – wtem dochodzi do pełnej aktywacji wampiryzmu.
Wraz z nabyciem cechy „chodzącego za dnia”, wampir prócz słońca przestaje obawiać się ziemi świętej. W praktyce za dnia i w nocy może przekraczać progi wszelkich świątyń, kościołów, a nawet Instytutów. Za dnia otrzymuje zmniejszone obrażenia od serafickiej broni, a woda święcona nie robi na nim żadnego wrażenia. Stan ten ulega zmianie po nadejściu nocy – wtedy wszystko wraca do normy.
Wtedy do życia budzą się prawdziwe demony…

Koszmar - druga strona medalu - dodatkowa zdolność Daru Hecate działająca jedynie w mroku – moc, dzięki której nieśmiertelny samym spojrzeniem jest w stanie wniknąć we wnętrze ofiary. Dotknięta mocą osoba zostaje zamknięta w jaźni kontrolującego, gdzie musi stawić wówczas czoło własnym lękom lub lękowi, które nie znikną, póki walczący nie wygra potyczki, bądź kontrolujący nie zostanie wytrącony z równowagi, ewentualnie jeśli sam nie wypuści spętanego.
Ze względu na konieczność ciągłego skupienia, wampir na czas działania umiejętności zostaje uziemiony w miejscu. Każde zdezorientowanie nieśmiertelnego lub zabranie z pola widzenia poddanego mocy, przerywa jej działanie. By móc ponownie zaatakować, pijawka musi po raz kolejny namierzyć starą lub nową ofiarę. Im częściej używa zdolności Koszmaru, tym słabsze stają się następne ataki – przy całkowitym wycieńczeniu umysłu, wejście w umysł namierzonego staje się niemożliwe.
Koszmaru można używać tylko i wyłącznie w pomieszczeniach odciętych od promieni słonecznych oraz w nocy. Za dnia zdolność nie działa.

Dar Hecate można nabyć tylko i wyłącznie drogą fabularną. Oznacza to, że nie można go kupić w trakcie kreowania postaci. Ponadto nie podlega tzw. expieniu - po zdobyciu, moc jest automatycznie wpisywany w statystyki postaci na najwyższym poziomie.
Dar jest niemożliwy do współdzielenia przy pomocy runy sojuszu.

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Accepted

Shizhi

717 lat


175 cm


I have no regrets. I don’t regret living any moment of my life. I just have one…






Naczelny stalker

Multikonta: Shizhi i gromada
Nagroda
Z okazji Dnia Dziecka!

Nagroda:
+ 5 pkt

Masz: 5 pkt

To an assasin… Having a heart is the same as death. The moment you have a heart… It’s the moment an assassin dies. The so-called heart… Was abandoned a long time ago.
Gość, zrób klik | Notatnik | Warsztat

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Aktualizacja
Transfer pkt z Shizhi -> Mei.

+6

Łącznie masz: 11 pkt

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Aktualizacja
Wydajesz pkt na:

Encanto + 11

Łącznie masz: 0

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Transfer
Otrzymujesz pkt od Shi -> Mei
Łącznie masz: 6

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Aktualizacja
Wydajesz pkt na: Encanto + 6
Łącznie masz: 0

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Podsumowanie miesiąca
Z racji, że następuje koniec miesiąca twoje punkty zostają podsumowane.
Drogi użytkowniku! W Czerwcu rozegrałeś 7 gier w zamian otrzymujesz 2 pkt statystyk, który możesz wydać na dowolną umiejętność.

Łącznie masz: 2 pkt

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Nagroda
Cukierek za setne ogłoszenie na forum!

Nagroda:
+ 2 pkt

Masz: 4 pkt

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Aktualizacja

Wydajesz otrzymane pkt na:

Encanto +4

Łącznie masz: 0pkt

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Nagroda
Nagroda za sesję ze strażnikiem oraz jej towarzyszką w przeklętej kopalni.

Nagroda:
+ 3 pkt

+ Zdolność specjalna: Dar Hecate

Masz: 3 pkt

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Nagroda
Za udział w evencie z Clave

Nagroda:
+ 6 pkt

Masz: 9 pkt

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Aktualizacja
Wydajesz pkt na:

Encanto + 9

Masz: 0 pkt

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Podsumowanie miesiąca: Lipiec
Z racji, że następuje koniec miesiąca twoje punkty zostają podsumowane.
Drogi użytkowniku! Rozegrałeś 3 gry, w zamian otrzymujesz 1 pkt statystyk, który możesz wydać na dowolną umiejętność.

Łącznie masz:1 pkt

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Nagroda
Za udział w zgromadzeniu wampirów.

Nagroda:
+ 3 pkt

Masz: 4 pkt
Wyświetl posty z ostatnich:   
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku
Skocz do :   
Shadow York @ 2019   Forum zostało otwarte 28.10.2017r.
York, England, UK

Partnerstwo