Aurora Borealis

39 (307)


162 cm


"Spodziewaj się po mnie niczego, dopiero wtedy niczym Cię nie zaskoczę."







Multikonta: Mia
estera constantin
Metryczka



Rasa: Wampir
Wiek: 39 (307)
Klasa postaci: III

Kolor oczu: ciemnobrązowe
Kolor włosów: ciemnobrązowe

Wzrost: 162
Waga: 57

Ilość punktów podstawowych: 570
Ilość punktów zdobytych: 59

Umiejętność pasywna


  • Błogosławieństwa krwi

Umiejętności podstawowe


Wampirza szybkość -> 51/100 -> KLASA {III}

Nadludzka siła -> 30/100 -> KLASA {II}

Wampirze zmysły -> 51/100 -> KLASA {III}

Szybka Regeneracja -> 52/100 -> KLASA {III}

Encanto -> 120/120 -> KLASA {IV}

Człowieczeństwo -> 65/120 -> KLASA {III}

Zmiennokształtność -> 65/120 -> KLASA {III}

Umiejętności dodatkowe


alchemia i zielarstwo -> 45/80 -> KLASA {III}

Retoryka-> 80/80 -> KLASA {IV}

Walka bronią palną -> 70/80 -> KLASA {IV}

Umiejętność dodatkowa 4: - 0/80 -> klasa I

Dar Hecate


Dar Hecate - zdolność specjalna, która oddaje wampirowi część jego utraconego człowieczeństwa. Pierwszą i najistotniejszą cechą charakterystyczną umiejętności jest całkowita niewrażliwość na słońce. Nieśmiertelny przestaje się go obawiać – bah, może swobodnie przemierzać ulice i lasy otulony jego blaskiem bez groźby spopielenia.
Wówczas traci na swej nadludzkiej sile i szybkości, które powracają do stanu sprzed przemiany tj. na ludzki poziom. To nie odbiera możliwości zeskakiwania z wysokich struktur, wszak kości nie ulegną uszkodzeniu. Zmniejsza się jedynie wysokość wykonywanych skoków.
Jeżeli chodzi o regenerację – zostaje ona troszeczkę spowolniona bez wyłączenia możliwości odtworzenia kończyny – proces ten ulega jednak wydłużeniu proporcjonalnie do posiadanej klasy – głód po nim pozostaje. Innymi słowy – pijawka leczy się wolniej, choć nadal powalenie jej postrzałem, tudzież krwawienie nie są w stanie wykończyć ranionego. Twardość szkieletu także nie ulega zmianie, co nawet przy zaniżonej sprawności fizycznej czyni z wampira nadczłowieka.
Co tyczy się mocy typowo magicznych – zmiennokształtność ulega wyłączeniu, Encanto zostaje ograniczone to zwykłego oczarowania niżeli hipnozy wraz z możliwością odczytywania wspomnień bez ich naruszania. Jeżeli chodzi o wampirze zmysły – wszelkie profity słuchu, wzroku i węchu zostają zachowane, przy czym warto przypomnieć o rozważnym korzystaniu z nich – możliwe użycie tylko jednego zmysłu na raz.
Chcąc odzyskać całą pulę swoich zdolności, chodzący za dnia musi ponownie skryć się w mroku – może to być zaciemnione pomieszczenie, np. piwnica lub klub. Drugą opcją jest zwyczajne wyczekanie nadejścia nocy – wtem dochodzi do pełnej aktywacji wampiryzmu.
Wraz z nabyciem cechy „chodzącego za dnia”, wampir prócz słońca przestaje obawiać się ziemi świętej. W praktyce za dnia i w nocy może przekraczać progi wszelkich świątyń, kościołów, a nawet Instytutów. Za dnia otrzymuje zmniejszone obrażenia od serafickiej broni, a woda święcona nie robi na nim żadnego wrażenia. Stan ten ulega zmianie po nadejściu nocy – wtedy wszystko wraca do normy.
Wtedy do życia budzą się prawdziwe demony…

Koszmar - druga strona medalu - dodatkowa zdolność Daru Hecate działająca jedynie w mroku – moc, dzięki której nieśmiertelny samym spojrzeniem jest w stanie wniknąć we wnętrze ofiary. Dotknięta mocą osoba zostaje zamknięta w jaźni kontrolującego, gdzie musi stawić wówczas czoło własnym lękom lub lękowi, które nie znikną, póki walczący nie wygra potyczki, bądź kontrolujący nie zostanie wytrącony z równowagi, ewentualnie jeśli sam nie wypuści spętanego.
Ze względu na konieczność ciągłego skupienia, wampir na czas działania umiejętności zostaje uziemiony w miejscu. Każde zdezorientowanie nieśmiertelnego lub zabranie z pola widzenia poddanego mocy, przerywa jej działanie. By móc ponownie zaatakować, pijawka musi po raz kolejny namierzyć starą lub nową ofiarę. Im częściej używa zdolności Koszmaru, tym słabsze stają się następne ataki – przy całkowitym wycieńczeniu umysłu, wejście w umysł namierzonego staje się niemożliwe.
Koszmaru można używać tylko i wyłącznie w pomieszczeniach odciętych od promieni słonecznych oraz w nocy. Za dnia zdolność nie działa.

Dar Hecate można nabyć tylko i wyłącznie drogą fabularną. Oznacza to, że nie można go kupić w trakcie kreowania postaci. Ponadto nie podlega tzw. expieniu - po zdobyciu, moc jest automatycznie wpisywany w statystyki postaci na najwyższym poziomie.
Dar jest niemożliwy do współdzielenia przy pomocy runy sojuszu.


Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Podsumowanie miesiąca
Z racji, że następuje koniec miesiąca twoje punkty zostają podsumowane.
Drogi użytkowniku! W sierpniu rozegrałeś 3 gry w zamian otrzymujesz 1 pkt statystyk.

Łącznie masz: 1 pkt + akcept

Haru Shimizu

26 lat


181 cm


I’m scared to begin, because I can taste the bitter scent in my mouth If you close your eyes








Multikonta: Shizhi i gromada
Podliczenie
Informacja

Z racji, że następuje koniec miesiąca twoje punkty zostają podsumowane.
Drogi użytkowniku! W wrześniu rozegrałeś 4 gry w zamian otrzymujesz 1 pkt statystyk.

Otrzymujesz: + 1 pkt

Łącznie masz: 2 pkt
A source of purpose and of balance. Why does a dominant exist? To protect those beneath him.

Gość, zrób klik | Notatnik | Warsztat

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Nagroda
Otrzymujesz nagrodę za:

Udział w zabawie urodzinowej

Otrzymujesz:
  • Czyścioszek – możliwość oczyszczenia postaci ze wszelkich negatywnych skutków rzuconego czaru, np. klątwy, zaklęcia ograniczającego kontrolę postaci lub działania wrózkowego pyłku.
  • Dowolny Składnik alchemiczy III poziomu
  • + 5 punktów


Pamiętaj o wpisaniu nagrody w dziennik

Gratulacje!
Łącznie masz: 7 pkt

Mistrz Gry

666 lat



"I heard a sound, and did not know what it was. I sought wisdom in the chalice, but there was none.


Nagroda
Otrzymujesz nagrodę za:

Trening

Otrzymujesz: + 2 pkt

Łącznie masz: 9 pkt

Mistrz Gry

666 lat



"I heard a sound, and did not know what it was. I sought wisdom in the chalice, but there was none.


Nagroda
Otrzymujesz nagrodę za:

Sprzątanie Klubu

Otrzymujesz: + 6 pkt

Łącznie masz: 15 pkt

Haru Shimizu

26 lat


181 cm


I’m scared to begin, because I can taste the bitter scent in my mouth If you close your eyes








Multikonta: Shizhi i gromada
Halloween
Łap cukierka!


Cukierek + 5 pkt

Figielek Na paluszkach – możliwość szybkiego czmychnięcia przed postacią npc prowadzoną przez MG
- koniecznie wpisz do dziennika - przed użyciem uprzedź, a po, skasuj z dziennika

Łącznie masz: 20 pkt
A source of purpose and of balance. Why does a dominant exist? To protect those beneath him.

Gość, zrób klik | Notatnik | Warsztat

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Podsumowanie miesiąca
Drogi użytkowniku!

Z racji, że następuje koniec miesiąca twoje punkty zostają podsumowane.
W październiku rozegrałeś 9 gier w zamian otrzymujesz 3 pkt statystyk.


Łącznie masz: 23 pkt

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Plebiscyt urodzinowy
Otrzymujesz następujące nagrody:

  • srebrna karta o wartości 8 punktów (Nagroda dla najbardziej zwariowanej postaci);
  • srebrna karta o wartości 8 punktów (Nagroda dla najbardziej ekscentrycznej postaci);
  • brązowa karta o wartości 4 punktów (Nagroda dla najmilszej postaci)

Wszystkie karty do wykorzystania wyłącznie w sklepiku!

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Nagroda
Otrzymujesz nagrodę za:

Za deszyfrację wiadomości i listów:

Otrzymujesz: +6 pkt


Łącznie masz: 29 pkt

Haru Shimizu

26 lat


181 cm


I’m scared to begin, because I can taste the bitter scent in my mouth If you close your eyes








Multikonta: Shizhi i gromada
Podliczenie
Drogi użytkowniku!

W listopadzie rozegrałeś 4 gry. W zamian za to otrzymujesz:

Otrzymujesz: + 1 pkt

Łącznie masz: 30 pkt
A source of purpose and of balance. Why does a dominant exist? To protect those beneath him.

Gość, zrób klik | Notatnik | Warsztat

Haru Shimizu

26 lat


181 cm


I’m scared to begin, because I can taste the bitter scent in my mouth If you close your eyes








Multikonta: Shizhi i gromada
Nagroda
Otrzymujesz nagrodę za:

udział w zabawie Halloween!

Otrzymujesz: + 3 pkt

Łącznie masz: 33 pkt
A source of purpose and of balance. Why does a dominant exist? To protect those beneath him.

Gość, zrób klik | Notatnik | Warsztat

Haru Shimizu

26 lat


181 cm


I’m scared to begin, because I can taste the bitter scent in my mouth If you close your eyes








Multikonta: Shizhi i gromada
Nagroda
Otrzymujesz nagrodę za:

MIKOŁAJKI!

Otrzymujesz: + 4 pkt

Łącznie masz: 37 pkt
A source of purpose and of balance. Why does a dominant exist? To protect those beneath him.

Gość, zrób klik | Notatnik | Warsztat

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Nagroda
Otrzymujesz nagrodę za:

Cukierek od Opiekunki

Otrzymujesz: + 2 pkt

Łącznie masz: 39 pkt

Nimat

1007 lat


150 cm


-








Multikonta: Faoiliarna, Jia Wang,
Aktualizacja
Wydajesz punkty na:

  • Wampirza szybkość + 21
  • Wampirze zmysły + 6
  • poszanowanie + 10

Łącznie masz: 2 pkt
Wyświetl posty z ostatnich:   
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku
Skocz do :   
Shadow York @ 2019   Forum zostało otwarte 28.10.2017r.
York, England, UK

Partnerstwo