Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator
[Cytuj]
Nefilim

Demonologia
Umiejętność, która odpowiada za znajomość demonów oraz sposobów walki z różnymi ich rodzajami.

Historia Clave
Umiejętność obejmuje wiedzę od powstania Nocnych łowców, po historię najnowszą. Pozwala na lokalizowanie depozytów broni poza Instytutami oraz Nefilim, którzy zdecydowali się opuścić Clave.

Runy
Odpowiada za stopień zaznajomienia się z runami oraz zdolność ich rysowania. Umiejętność ta wpływa ilość posiadanych slotów do wykorzystania na runy spod różnych kategorii i czas ich trwania.
Kreślenie runy to jedna akcja postaci. To samo dotyczy dokańczania run.

Serafickie ostrza
Wskazuje na stopień biegłości z jaką Nocny Łowca posługuje się serafickimi ostrzami.

Teoria magii
Może i Nocni Łowcy nie potrafią posługiwać się magią, ale za to poznanie teorii nią rządzącej pomaga w walce z istotami, które ją wykorzystują.

Znajomość Świata Cieni
Podziemni może i nie są zaliczani do grona wrogów Nocnych Łowców. Jednak, żeby móc utrzymywać pokój w Świecie Cieni Nefilim powinni znać zarówno mocne, jak i słabe punkty innych ras, które do niego należą.
Umiejętność ta przydaje się, również przy wyszukiwaniu informacji dotyczących Podziemnych.

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator
[Cytuj]
Inspiracja

Czasami nazywana błogosławieństwem samego Razjela. Moc, którą wypełniony jest każdy Nefilim, pozwalająca na nasączenie nią jakiegokolwiek przedmiotu. Wówczas przez trzy tury wspomniany przedmiot: dosłownie wszystko – od nogi od krzesła, po kuchenny nóż, a na ostrzu, toporze czy nawet broni palnej kończąc – staje się święty, co w praktyce przekłada się na zadawanie świętych obrażeń, wybitnie ciężkich do zniesienia przez demony. Pozostałe rasy radzą sobie z tym lepiej, acz wyjątek stanowią wróżki i wampiry - dwie z ras, które wykazują niską tolerancę na przedmioty święte, np. woda święcona.
Łowca może użyć swojej inspiracji wyłącznie raz na aktywną sesję i wyłącznie na czas 3 tur. Po upływie tego czasu nasączona boską mocą broń na powrót staje się normalna. Zdolność sprawdza się wyśmienicie w sytuacjach kryzysowych, gdy łowca zostaje rozbrojony. Należy pamiętać, że zaklęcie broni (czy nawet samych gołych rąk) nie wpływa na umiejętność korzystania z niej. Oznacza to, że jeśli Nefilim zaczaruje pistolet, a nie potrafi z niego korzystać, wciąż będzie pudłował. Nasączenie broni jest dynamiczne - odbywa się poprzez podkreślenie akcji postaci. Od następnej tury broń jest już zaklęta.

  

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator
[Cytuj]
anielskie błogosławieństwo

Umiejętność o kilku stopniach zastosowania. Po pierwsze - pozwala na przyjęcie anielskiej formy - postaci, w której Nefilim zyskuje spory bonus do atutów fizycznych: siły, zręczności, szybkości oraz zwinności. Ich poziom staje na równi z atutami czarownika w demonicznej formie - w obu przypadkach (nefilim oraz czarownik) jest porównywalny do atutów wilkołaka w ludzkiej (regeneracja) i wilczej formie z IV klasą zdolności (siła, zwinność, szybkość).
Prócz polepszonych statystyk, formę tą cechuje całkowita niewrażliwość na ataki normalnej broni, a wrażliwość na demoniczne ostrza i magię z wykluczeniem magii kontrolującej i niektórych klątw, np. zmiany w ropuchę oraz strach. Nie ma określonego czasu trwania przemiany - Nefilim może trwać w niej to tak zwanej "usranej" śmierci. Wyjątek stanowi sytuacja otrzymania zbyt dużej ilości obrażeń od demonicznej broni lub magii - wówczas posiadacz zdolności nie jest w stanie dłużej trwać w swej anielskiej formie. W rezultacie wraca do normalnej postaci - jest na tyle wycieńczony iż traci możliwość kolejnej transformacji. W normalnych warunkach przemiana jest możliwa tylko i wyłącznie raz na sesję.
Nefilim w anielskiej formie pozostają tego samego wzrostu. Zmianie ulegają włosy - stają się białe - skóra - nabiera jaśniejszej barwy. Na czas zmiany runy i oczy lśnią złotem, tworząc przy tym nieprzyjemną aurę dla wszelkich istot piekielnych...
Ponieważ łowcy nigdy nie słynęli z talentu do czarowania, nawet w swoich boskich avatarach nie mogą pochwalić się potężnymi atakami magicznymi. W zamian za to otrzymują dwa interesujące bonusy:
  • skrzydła - element najbardziej charakterystyczny dla anielskiej postaci. W zależności od "specjalizacji" pióra anioła występują w różnych walorach kolorystycznych - od złotego, po białe, srebrne, a na czarnych kończąc. Zabarwienie piór ma ścisły związek z niezwykłą zdolnością aniołów. Skrzydła same w sobie Nefilim może przywołać w dowolnej chwili. Radzi się jednak na nie uważać, gdyż są niezwykle wrażliwe i raz zranione mogą goić się bardzo długo. Ponieważ pojawiają się w momencie niepełnej przemiany, nie są odporne na obrażenia.

  • łaska - jak każdy anioł, tak i Nefilim w ciałach swoich "avatarów" zyskują moc łaski. Tą można podzielić na: łaskę życia, światła, siły i śmierci. Każda z wymienionych łask ma inne działanie


Łaski anielskie


  • Łaska Życia - przy pomocy dotyku, Nefilim potrafi wyleczyć każdą ranę włącznie ze śmiertelnymi. Dotknięta ofiara czuje rozchodzące się spod ręki leczącego przyjemne ciepło. Moc stopniowo leczy ciało, a w fazie końcowej przywraca je do całkowitej sprawności z czasowym wzmocnieniem trwającym jedną turę. Po zaleczonych ranach nie pozostaje żaden ślad nawet blizna.
    Anioł z łaską życia potrafi także naprawić wszelkie upośledzenia, np. brak wzroku czy paraliż. Jest to jednak ciut trudniejsza sztuka, która wiąże się z oddaniem sporej części sił życiowych anioła. Ponadto nie ma gwarancji, iż dotyk zdoła na zawsze naprawić szkody w ciele czy tylko czasowo - przy użyciu łaski życia w celu opisanym celu konieczne jest wezwanie MG do rozgrywki. Rzut kością definiuje sukces lub jego brak - tymczasowy efekt.
    Przy wyżej opisanym przypadku łaska życia może zostać użyta tylko i wyłącznie raz. Oznacza to, iż nie ma możliwości nieskończonego podejmowania prób naprawy uszkodzonego ciała - upośledzenia. Użyta na nieumarłych i demonach - rani je.
    Łaska Życia nadaje anielskim skrzydłom złotego koloru.

  • Łaska Światła - moc o dwojakim działaniu. Anioł ją posiadający potrafi uformować w swych dłoniach niewielką kulę światła, której moc przedrze się przez każdy mrok - magiczny lub nie - przy tym potrafi oślepić (każdego) i odstraszyć grupę lub pojedyncze demony. Drugie działanie opiera się na zamknięciu łowcy oraz osób stojących blisko niego w magicznym kręgu światła. Jego działanie jest identyczne do mocy runy odstraszającej demony - żaden takowy stwór nie ośmieli zbliżyć się do chronionych magiczną aurą (działa na każdą osobę wewnątrz niezależnie od rasy). Prócz tego kontrolujący okrąg może z łatwością skumulować i wypuścić energię w postaci wybuchu. Wówczas dochodzi do eksplozji światła, która automatycznie: spopiela pomniejsze demony, poważnie rani słabe demony, odpycha, oślepia (na 3 tury) i mocno rani średnie demony oraz odpycha i dezorientuje (1 tura) silne demony. Po uderzeniu fali aura znika, a anioł na czas dwóch tur traci możliwość stworzenia nowej. Łaska Światła sprawdza się wyśmienicie w walce z liczną grupą demonów i raczej średnio w starciu 1v1.
    Łaska Światła nadaje anielskim skrzydłom białej barwy.

  • Łaska Siły - jedyna zdolność o aktywnym i pasywnym działaniu. Pierwsze polega na otoczeniu jednej osoby tarczą z piór wystrzelonych bezpośrednio ze skrzydeł anioła. Będą one chronić wybraną osobę przez 2 tury przed wszelkimi atakami fizycznymi i magią ofensywną z włączeniem zaklęć obszarowych, np. ognista burza. Po ich upływie lewitujące pióra opadają na ziemię, po czym zmieniają się w pył.
    Pasywne działanie dotyczy zmiany struktury piór - w przeciwieństwie do skrzydeł łowców z innymi łaskami, te (nawet w niepełnej formie) są o wiele wytrzymalsze, dzięki czemu sprawdzą się wyśmienicie w roli tarczy ochronnej przeciwko, np. ostrzałowi z broni palnej, a także broni - ze względu na swoją wyjątkową właściwość stanowią idealne narzędzie do zadawania ran kłutych, wyrzucane mocnym podmuchem niczym salwa igieł.
    W przypadku tarczy wszelkie wystrzelone pociski niezależnie od kalibru zostaną odbite. Dla magii sprawa wygląda nieco inaczej - czar, np. kuli ognistej co prawda zostanie zatrzymany, niemniej poważnie naruszy strukturę skrzydeł - im silniejsze zaklęcie, tym cięższe do powstrzymania. Przy zbyt dużej potędze rzucanego zaklęcia, ochronna powłoka może zostać zniszczona. Wówczas skrzydła do czasu pełnej regeneracji, tracą swoje niezwykłe właściwości ochronne. Prócz tego warto pamiętać, iż skrzydła chronią Nefilim tylko i wyłącznie przed atakami skierowanymi bezpośrednio na niego. Nie ocalą go więc przed klątwami, bądź magią o obszarowym zakresie działania.
    Łaska Siły nadaje anielskim skrzydłom srebrnej barwy.

  • Łaska Śmierci - zdolność tabu - przeciwieństwo Łaski Życia. Polega na stopniowym wysysaniu sił witalnych z dotykanej przez łowcę osoby. Im dłużej ofiara pozostaje w kontakcie z "siewcą śmierci", tym bardziej zaczyna odpływać - słabnie, aż w końcu traci całkowicie przytomność - nagłe przerwanie dotyku może spowodować poważne zachwianie równowagi, a nawet wymioty, nigdy zaś nie zabije, za to może doprowadzić do poważnych schorzeń w skutek osłabienia organizmu. Zgromadzona energia służy do uleczenia swego właściciela z wszelkich obrażeń - mowa tutaj o obrażeniach od magii lub demonicznej broni. Ponieważ nazwa wzięła się nie bez powodu, posiadacz łaski może leczyć tylko i wyłącznie siebie.
    W przypadku dotknięcia czarownika w demonicznej formie, dochodzi do osłabienia z możliwością wymuszenia powrotu do normalnej postaci i vice versa w przypadku wystąpienia podobnej zdolności u czarownika. Dla wilków oraz wampirów istotną rolę odgrywa poziom regeneracji. Wróżki, Nefilim oraz czarownicy w ludzkich formach pomimo lepszej regeneracji są najbardziej podatni - mogą zostać osłabieni lub pozbawieni przytomności - nie grozi im żadne schorzenie. Ludzie są najsłabsi w tej kwestii. Niezależnie od intencji, należy mieć na uwadze, iż ofiara ma prawo do obrony, co stawia "anioła" w pewnym polu ryzyka.
    Łaska Śmierci nadaje anielskim skrzydłom czarnej barwy.


Łowca ze zdolnością specjalną zobowiązuje się wybrać tylko i wyłącznie jedną łaskę, która jest dostępna wyłącznie w pełnej formie - niepełna przewiduje tylko i wyłącznie pojawienie się skrzydeł. Decyzję należy zgłosić administratorowi, by ten mógł dać odpowiednią notę w statystykach.

Umiejętność przemiany w anioła jest możliwa do nabycia tylko i wyłącznie drogą fabularną. Oznacza to, że nie można jej kupić w trakcie kreowania postaci. Dodatkowo nie podlega expieniu - po zdobyciu, jest automatycznie wpisywana w statystyki postaci na najwyższym poziomie.
Czar przemiany w anioła może zostać tymczasowo przekazany za pośrednictwem runy sojuszu, aczkolwiek tylko innemu nefilim lub czarownikowi.
Wyświetl posty z ostatnich:   
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku
Skocz do :   
Shadow York @ 2019   Forum zostało otwarte 28.10.2017r.
York, England, UK

Partnerstwo