Melisandre Travis

18


"Mówi się trudno i płynie się dalej"







Multikonta: Rebekah, Tequilla, Alysanne
melisandre travis
Metryczka



Rasa: Wampir
Wiek: 18 lat

Klasa postaci: I klasa

Kolor oczu: niebieskie
Kolor włosów: brązowe

Wzrost: 167
Waga: 60

Ilość punktów podstawowych: 140 [Wampir przemieniony]
Ilość punktów zdobytych: 0


Umiejętności podstawowe


Wampirza szybkość -> 13/100 -> KLASA {I}

Nadludzka siła -> 26/100 -> KLASA {II}

Wampirze zmysły -> 10/100 -> KLASA {I}

Szybka Regeneracja -> 30/100 -> KLASA {II}

Encanto -> 31/120 -> KLASA {II}

Manipulacja wspomnieniami -> 10/120 -> KLASA {I}

Zmiennokształtność -> 20/120 -> KLASA {I}

Umiejętności dodatkowe


Umiejętność dodatkowa 1: Odporność na ból -> 15/80 -> klasa I

Umiejętność dodatkowa 2: Kusznictwo -> 10/80 -> klasa II

Umiejętność dodatkowa 3: Akrobatyka-> 12/80 -> klasa I

dar hecate

Zdolność specjalna, która oddaje wampirowi część jego utraconego człowieczeństwa. Pierwszą i najistotniejszą cechą charakterystyczną umiejętności jest całkowita niewrażliwość na słońce. Nieśmiertelny przestaje się go obawiać – bah, może swobodnie przemierzać ulice i lasy otulony jego blaskiem bez groźby spopielenia.
Wówczas traci na swej nadludzkiej sile i szybkości, które powracają do stanu sprzed przemiany tj. na ludzki poziom. To nie odbiera możliwości zeskakiwania z wysokich struktur, wszak kości nie ulegną uszkodzeniu. Zmniejsza się jedynie wysokość wykonywanych skoków.
Jeżeli chodzi o regenerację – zostaje ona troszeczkę spowolniona bez wyłączenia możliwości odtworzenia kończyny – proces ten ulega jednak wydłużeniu proporcjonalnie do posiadanej klasy – głód po nim pozostaje. Innymi słowy – pijawka leczy się wolniej, choć nadal powalenie jej postrzałem, tudzież krwawienie nie są w stanie wykończyć ranionego. Twardość szkieletu także nie ulega zmianie, co nawet przy zaniżonej sprawności fizycznej czyni z wampira nadczłowieka.
Co tyczy się mocy typowo magicznych – zmiennokształtność ulega wyłączeniu, Encanto zostaje ograniczone to zwykłego oczarowania niżeli hipnozy wraz z możliwością odczytywania wspomnień bez ich naruszania. Jeżeli chodzi o wampirze zmysły – wszelkie profity słuchu, wzroku i węchu zostają zachowane, przy czym warto przypomnieć o rozważnym korzystaniu z nich – możliwe użycie tylko jednego zmysłu na raz.
Chcąc odzyskać całą pulę swoich zdolności, chodzący za dnia musi ponownie skryć się w mroku – może to być zaciemnione pomieszczenie, np. piwnica lub klub. Drugą opcją jest zwyczajne wyczekanie nadejścia nocy – wtem dochodzi do pełnej aktywacji wampiryzmu.
Wraz z nabyciem cechy „chodzącego za dnia”, wampir prócz słońca przestaje obawiać się ziemi świętej. W praktyce za dnia i w nocy może przekraczać progi wszelkich świątyń, kościołów, a nawet Instytutów. Za dnia otrzymuje zmniejszone obrażenia od serafickiej broni, a woda święcona nie robi na nim żadnego wrażenia. Stan ten ulega zmianie po nadejściu nocy – wtedy wszystko wraca do normy.
Wtedy do życia budzą się prawdziwe demony…

Koszmar - druga strona medalu - dodatkowa zdolność Daru Hecate działająca jedynie w mroku – moc, dzięki której nieśmiertelny samym spojrzeniem jest w stanie wniknąć we wnętrze ofiary. Dotknięta mocą osoba zostaje zamknięta w jaźni kontrolującego, gdzie musi stawić wówczas czoło własnym lękom lub lękowi, które nie znikną, póki walczący nie wygra potyczki, bądź kontrolujący nie zostanie wytrącony z równowagi, ewentualnie jeśli sam nie wypuści spętanego.
Ze względu na konieczność ciągłego skupienia, wampir na czas działania umiejętności zostaje uziemiony w miejscu. Każde zdezorientowanie nieśmiertelnego lub zabranie z pola widzenia poddanego mocy, przerywa jej działanie. By móc ponownie zaatakować, pijawka musi po raz kolejny namierzyć starą lub nową ofiarę. Im częściej używa zdolności Koszmaru, tym słabsze stają się następne ataki – przy całkowitym wycieńczeniu umysłu, wejście w umysł namierzonego staje się niemożliwe.
Koszmaru można używać tylko i wyłącznie w pomieszczeniach odciętych od promieni słonecznych oraz w nocy. Za dnia zdolność nie działa.

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Accepted

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Podsumowanie miesiąca
Z racji, że następuje koniec miesiąca twoje punkty zostają podsumowane.
Drogi użytkowniku! W Marcu rozegrałeś 3 gry, w zamian otrzymujesz 1 pkt statystyk, który możesz wydać na dowolną umiejętność.

W celu uzupełnienia statystyk zgłoś się w zamówieniach
?ącznie masz: 1 pkt

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Aktualizacja choróbska!

?adnie odegrałeś chorobę, toteż otrzymujesz nagrodę. Ponadto czekaj na dalsze instrukcje od MG w związku z chorobą, które pojawią się niebawem!

Nagroda: 5pkt

?ączne masz: 6pkt

UWAGA: Nadal jesteś chory!

W celu uzupełnienia statystyk zgłoś się: TUTAJ

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

NAGRODA


Poświęcenie - wiesz czym jest? Choroba nie wyniszcza już Twojego ciała. Zniknęły wszelkie dolegliwości, a w zamian pojawiła się zupełnie nowa zdolność (znajdziesz ją pod swoimi statystykami)

Nagroda: 10pkt

?ączne masz: 16pkt

W celu uzupełnienia statystyk zgłoś się: TUTAJ

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

NAGRODA

Prezent z okazji dnia dziecka!

Nagroda: 4pkt

?ączne masz: 20pkt

W celu uzupełnienia statystyk zgłoś się: TUTAJ

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Podsumowanie miesiąca
Z racji, że następuje koniec miesiąca twoje punkty zostają podsumowane.
Drogi użytkowniku! W Listopadzie rozegrałeś 3 gry, w zamian otrzymujesz 1 pkt statystyk, który możesz wydać na dowolną umiejętność.

Łącznie masz: 21 pkt

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

NAGRODA


Otrzymujesz nagrodę za ukończenie zadania Świeża Krew.

Nagroda: 3 pkt

Łączne masz: 24 pkt

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Ho, ho, ho!

Mikołaj ma w tym roku duży worek prezentów!

Otrzymujesz: 5 pkt

Łącznie masz: 29

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Podsumowanie miesiąca
Z racji, że następuje koniec miesiąca twoje punkty zostają podsumowane.
Drogi użytkowniku! W Grudniu rozegrałeś 4 gry, w zamian otrzymujesz 1 pkt statystyk, który możesz wydać na dowolną umiejętność.

Łącznie masz: 30 pkt

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Nagroda za event


Za drugą turę wampirzego eventu otrzymujesz punkty: 10

Łączne masz: 40 pkt

oraz zdolność specjalną: nekromancję

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Podsumowanie miesiąca
Z racji, że następuje koniec miesiąca twoje punkty zostają podsumowane.
Drogi użytkowniku! W styczniu rozegrałeś 8 gier, w zamian otrzymujesz 2 pkt statystyk, który możesz wydać na dowolną umiejętność.

Łącznie masz: 42 pkt

Shizhi

717 lat


175 cm


I have no regrets. I don’t regret living any moment of my life. I just have one…






Naczelny stalker

Multikonta: Shizhi i gromada
Nagroda
Z okazji Dnia Dziecka!

Nagroda:
+ 5 pkt

Masz: 47 pkt

To an assasin… Having a heart is the same as death. The moment you have a heart… It’s the moment an assassin dies. The so-called heart… Was abandoned a long time ago.
Gość, zrób klik | Notatnik | Warsztat

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Nagroda
Cukierek za setne ogłoszenie na forum!

Nagroda:
+ 2 pkt

Masz: 49 pkt
Wyświetl posty z ostatnich:   
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku
Skocz do :   
Shadow York @ 2019   Forum zostało otwarte 28.10.2017r.
York, England, UK

Partnerstwo