Opal Lengyel

170


164 cm


I need some time when I'm crazy. And baby, you can love me or help me.








Multikonta: Viv, Devana
Opal Lengyel
Rasa: Czarownica

Wiek: 169 lat (wygląda na ok. 24)

Klasa postaci: I

Kolor oczu: zielone z brązowymi plamkami

Kolor włosów: ciemnobrązowe

Wzrost: 164 cm

Waga: 58 kg

Punkty podstawowe: 300
Punkty dodatkowe: 208
Umiejętności podstawowe

Demonologia -> 21/40 -> klasa III

Znajomość świata cieni -> 40/40 -> klasa IV

Magia bitewna -> 80/80 -> klasa IV

Czarna Magia -> 15/80 -> klasa I

Uzdrawianie -> 80/80 -> klasa IV

Przywołanie -> 0/80 -> klasa I

Czary Tropiące -> 43/80 -> klasa III

Nekromancja -> 0/80 -> klasa I

Projekcja -> 21/40 -> klasa III

Tworzenie bram -> 40/40 -> klasa IV

Teleportacja -> 40/40 -> klasa IV
Umiejętności dodatkowe

Walka bronią palną: -> 27/40 -> klasa III

Alchemia i zielarstwo: -> 40/40 -> klasa IV

Poszanowanie: -> 40/40 -> klasa IV

Perswazja -> 21/40 -> klasa III


Zew Demona

Wygląd: W swojej demonicznej formie Opal jest istotą wyglądającą jak połączenie kobiety ze smokiem. Podczas przemiany czarna, opalizująca łuska, która na co dzień okrywa niezbyt dużą część jej ciała, rozrasta się, zakrywając przy tym całe ręce, nogi oraz większość torsu. Na czole ukazują się dwa, duże czarne rogi, z pleców wyrastają skrzydła, zdolne unieść ją wysoko w powietrze. Paznokcie u dłoni oraz u stóp zamieniają się w ostre pazury. Pojawia się długi ogon. Twarz przybiera nieco ostrzejszych rysów, a kły wydłużają się, przypominając bardziej zwierzęce, niż ludzkie uzębienie. Uszy stają się bardziej szpiczaste. Jej tęczówka staje się większa i zakrywa prawie całą widoczną część gałki ocznej, źrenica robi się pionowa, niczym u gada.

Zdolności fizyczne: Demoniczna forma daje czarownicy ponadprzeciętne zdolności fizyczne, jak zresztą u większości magów, którzy zyskali tę niezwykłą umiejętność przemiany. Jest jednak bardziej zwinna, niż silna, szczególnie jeśli przebywa w powietrzu. Sprawny lot umożliwiają jej skrzydła, dzięki którym może całkiem nieźle poruszać się po niebie. Jej forma w ogólniejszym zarysie przypomina człowieka, dzięki czemu może swobodnie mówić, oraz używać swoich dłoni, w których zachowały się przeciwstawne kciuki. Jako broń, oprócz magicznego ataku, służyć jej mogą ostre pazury, a także kły i rogi. W tej formie ma także ulepszony wzrok, który pozwala jej na dostrzeganie celów ze znacznej wysokości, na jakiej potrafi się znaleźć podczas lotu.

Atak magiczny: Smoki znane są zazwyczaj z ziania ogniem. W tym wypadku oddech Opal w demonicznej formie nie potrafi spalić oponenta na popiół, jednak jest równie niebezpieczny. Potrafi ona zionąć chmurą trucizny. Chmura ma średnicę czterech metrów wysokość dwóch metrów. Osoby przebywające w chmurze im dłużej w niej pozostają, tym silniej odczuwają jej działanie. Przez pierwszą minutę czują zawroty głowy i dekoncentrację, w następnej pojawiają się problemy ze złapaniem oddechu, a po pięciu minutach zaczynają się pierwsze objawy paraliżu i utrata przytomności. Trucizna szybko jednak ulatnia się z organizmu. Po ucieczce z niebezpiecznej chmury wystarczy odczekać parę chwil, by objawy zaczęły ustępować. Opal jest odporna na własną truciznę.

Słabości: Przede wszystkim nie jest odporna na broń seraficką tak jak wszelkie inne demony. Przy tym jej najwrażliwszą częścią ciała są skrzydła, które dość łatwo zranić, jednocześnie uniemożliwiając jej ponowne wzbicie się do lotu, jeśli zostaną zadane odpowiednio duże obrażenia. A uziemiona, traci na swojej szybkości, oraz możliwości wykonywania uników, porusza się wtedy mniej zgrabnie niż w powietrzu. Jej moc może też zostać skutecznie zniwelowana, przez silny podmuch wiatru, który rozwieje chmurę truciznę, nici więc z korzystania z niej przy bardziej wietrznej pogodzie. Jej demoniczna forma jest też wrażliwa na bardzo wysokie temperatury oraz ogień. Jej łuska nie potrafi ich wytrzymać, przez co zaczyna pękać i kruszyć się, powodując u kobiety ogromny ból.

Dla zainteresowanych:

[align=center][/align]
 

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Accepted
 

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Nagroda!


Za udział w zebraniu czarowników.
Sesja

Nagroda: 5pkt

?ączne masz: 5 pkt

W celu uzupełnienia statystyk zgłoś się: TUTAJ
 

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Aktualizacja
Wydajesz zebrane pkt (5) na atrybuty:

Uzdrawianie + 5

?ącznie masz: 0 pkt
 

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Nagroda!


Za znalezienie Wielkanocnych Pisanek!

Nagroda: 15pkt

?ączne masz: 15 pkt

W celu uzupełnienia statystyk zgłoś się: TUTAJ
 

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Aktualizacja
Wydajesz zebrane pkt (15) na atrybuty:

5 pkt - Alchemia i zielarstwo
5 pkt - Uzdrawianie
5 pkt - Czary tropiące

?ącznie masz: 0 pkt
 

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Podsumowanie miesiąca
Z racji, że następuje koniec miesiąca twoje punkty zostają podsumowane.
Drogi użytkowniku! W Marcu rozegrałeś 4 gry, w zamian otrzymujesz 1 pkt statystyk, który możesz wydać na dowolną umiejętność.

W celu uzupełnienia statystyk zgłoś się w zamówieniach
?ącznie masz: 1 pkt
 

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Nagroda!


Nagroda za wzięcie udziału w konkursie!

Nagroda: 2 pkt

?ączne masz: 3 pkt

W celu uzupełnienia statystyk zgłoś się: TUTAJ
 

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

NAGRODA


Nagroda za EVENT "Klejnot w Koronie", w którym brałeś udział. Dostajesz 5 pkt "wpisowego", oraz zdobyłeś 8 pkt w trakcie gry, co razem daje 13 pkt! Gratulacje!

Nagroda: 13pkt

?ączne masz: 16 pkt

W celu uzupełnienia statystyk zgłoś się: TUTAJ
 

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Aktualizacja
Wydajesz zebrane pkt na atrybuty:

Alchemia i zielarstwo + 5 pkt
Magia bitewna + 5 pkt
Tworzenie bram + 3 pkt
Znajomość świata cieni + 2 pkt
Demonologia + 1 pkt

?ącznie masz: 0 pkt
 

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Podsumowanie miesiąca
Z racji, że następuje koniec miesiąca twoje punkty zostają podsumowane.
Drogi użytkowniku! W Kwietniu rozegrałeś 6 gier, w zamian otrzymujesz 2 pkt statystyk, który możesz wydać na dowolną umiejętność.

W celu uzupełnienia statystyk zgłoś się w zamówieniach
?ącznie masz: 2 pkt
 

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

NAGRODA


Poświęcenie - wiesz czym jest? Choroba nie wyniszcza już Twojego ciała. Zniknęły wszelkie dolegliwości, a w zamian pojawiła się zupełnie nowa zdolność (znajdziesz ją pod swoimi statystykami)

Nagroda: 10pkt + 5pkt za odegranie 1 etapu choroby, co daje łącznie 15pkt

?ączne masz: 17pkt

W celu uzupełnienia statystyk zgłoś się: TUTAJ
 

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Aktualizacja
Wydajesz zebrane pkt na atrybuty:

Uzdrawianie + 7 pkt
Magia bitewna + 5 pkt
Teleportacja + 5 pkt

?ącznie masz: 0 pkt
 

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Podsumowanie miesiąca
Z racji, że następuje koniec miesiąca twoje punkty zostają podsumowane.
Drogi użytkowniku! W Maju rozegrałeś 3 gry, w zamian otrzymujesz 1 pkt statystyk, który możesz wydać na dowolną umiejętność.
Dodatkowo otrzymujesz 4 pkt z okazji dnia dziecka!

W celu uzupełnienia statystyk zgłoś się w zamówieniach
?ącznie masz: 5 pkt
 

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

NAGRODA

Prezent z okazji dnia dziecka!

Nagroda: 4 pkt za event czarowników

?ączne masz: 9pkt

W celu uzupełnienia statystyk zgłoś się: TUTAJ
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku
Skocz do :   
Shadow York @ 2019   Forum zostało otwarte 28.10.2017r.
York, England, UK

Partnerstwo