Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator
[Cytuj]
Atrybuty ras

Poniższy rozpis ma pomóc w rozeznaniu na temat siły, szybkości regeneracji ras Świata Podziemia.

Kolejność siły ras od najsilniejszej do najsłabszej:
  • Wilkołak Crinos > wilkołak wilcza forma = forma demoniczna czarownika i anielska łowcy
  • Wampir, wilkołak forma połowiczna, wróżka z atrybutem siły, Nefilim z runą na siłę
  • Wilkołak w ludzkiej formie
  • Nefilim bez run, czarownik, wróżka bez atrybutu siły
  • Człowiek



Kolejność szybkości ras od najszybszej do najwolniejszej:
  • Wilkołak z patronatem > wilkołak w wilczej formie = forma demoniczna czarownika i anielska łowcy = forma cienia u wróżek
  • Wampir, wilkołak w połowicznej, faerie z atrybutem szybkości, Nefilim z runą szybkości
  • Wilkołak w ludzkiej formie
  • Nefilim bez run, czarownik, wróżka bez atrybutu siły
  • Człowiek



Regeneracja ras od najlepszej po najgorszą:
  • Wilkołak w każdej formie, wampir = formy: demoniczna czarownika i anielska nefilim
  • Wróżka, czarownik, łowca (bez run)
  • Człowiek



Ukryta Wiadomość:
Jeśli jesteś *zarejestrowanym użytkownikiem* musisz odpowiedzieć w tym temacie żeby zobaczyć tą wiadomość
--- If you are a *registered user* : you need to post in this topic to see the message ---



Mechanika gry

Mechanika Gry na forum opiera się głównie na Storytellingu, w przypadku trudności z rozstrzygnięciem danego problemu Mistrz Gry może wspomóc się kośćmi, które umożliwią sprawiedliwe rozegranie danej sesji. Mistrz Gry ZAWSZE jest bezstronny i w oparciu o punkty statystyk zgromadzone w Klasach Umiejętności będzie oceniał daną rozgrywkę.
Ilość punktów, które otrzymuje użytkownik, zależeć będą od wieku postaci. Każda rasa będzie wzorować się swoimi wytycznymi, opisanymi w punktach poniżej. Im starsza postać, tym większa ilość punktów. Użytkownik sam decyduje jaki rozwój danej umiejętności posiada jego postać. Każda umiejętność określona jest klasami, które stopniowo zostają rozwijane, a co za tym idzie, zwiększają się możliwości i prawdopodobieństwo wygranych w pojedynkach czy akcjach zadanych przez Mistrza Gry.

Punkty według wieku

    1. Nefilim
      0 – 18 lat (230 pkt) KLASA I
      19 – 29 lat (340 pkt) KLASA II
      30 – 49 lat (440 pkt) KLASA III
      50 + (550 pkt) KLASA IV


    2. Czarownicy
      0 – 200 lat (220 pkt) KLASA I
      201 – 400 lat (360 pkt) KLASA II
      401 – 600 lat (490 pkt) KLASA III
      601 + (630 pkt) KLASA IV


    3. Faerie
      0 – 375 lat (370 pkt) KLASA I
      376 – 750 lat (440 pkt) KLASA II
      751 – 1125 lat (600 pkt) KLASA III
      1126 + (870 pkt) KLASA IV


    4. Wampiry
      0 – 140 lat (390 pkt) KLASA I
      141 – 280 lat (565 pkt) KLASA II
      281 – 420 lat (740 pkt) KLASA III
      421 + (910 pkt) KLASA IV


    5. Wilkołaki
      0 – 18 lat (320 pkt) KLASA I
      19 – 29 lat (465 pkt) KLASA II
      30 – 49 lat (605 pkt) KLASA III
      50 + (750 pkt) KLASA IV


Każda klasa zawiera w sobie ilościowy próg punktowy. Każda rasa posiada określoną liczbę umiejętności, a dodatkowo postać może poszerzyć zasób swoich możliwości o kolejny trzy dodatkowe opcje ze spisu umiejętności ogólnych. Poniżej znajdują się określony progi punktowe dla danych klas, a także spis, który umożliwi przyznanie sobie przez Was punktów. Każda ze Statystyk sprawdzania będzie przez Administrację forum w celu uniknięcia błędów i pomyłek.


Jak można zdobywać punkty?

1. Przede wszystkim najwięcej punktów będzie można zdobyć w Eventach organizowanych przez Mistrza Gry. W zależności od ich przebiegu, wykorzystanych umiejętności i stopnia udziału w grze MG może przyznać dowolną ilość punktów.
2. W sesjach z udziałem Mistrza Gry. Należy pamiętać, że MG może dołączyć bez zapowiedzi do rozgrywki, ale również możecie go zaprosić, a to wiąże się z interakcją, za którą również może przyznać punkty.
3. Prowadzenie kalendarze. Za każde 2 rozegrany rozgrywki użytkownik dostanie 1 punkt do statystyk, które będzie mógł wykorzystać w dowolnie wybranym polu. Rozgrywki będą zliczane pod koniec każdego miesiąca, a Mistrz podsumuje to i przyzna odpowiednią ilość punktów.
4. Za udział w konkursach organizowanych przez Administrację, również będzie można zgarnąć kilka punktów.
5. Za udział w zadaniach powtarzalnych typu: treningi, zbieranie składników alchemicznych, tudzież patrole. Questy są powtarzalne - możliwe do realizacji 2 razy w miesiącu.
Treningi oraz zbieranie składników nagradzane są 3 punktami - maksymalnie 6 punktami w miesiącu, patrole w zależności od stopnia trudności od 2 do 3 pkt - maksymalnie od 4 do 6 pkt w miesiącu.
Każdy może przystąpić tylko dwa razy w miesiącu do poszczególnego zadania: treningu, zbieractwa, patrolu. Należy również zaznaczyć, że aby móc wziąć udział w kolejnej turze questów - na następny miesiąc - należy obowiązkowo zakończyć te już rozpoczęte, a następnie wysłać linki do nich do opiekuna grupy.
Powyższe sesje z powtarzalnej puli questów winny być porządnie rozpisane: administracja i MG nie nagrodzą gier złożonych z 1 posta lub 2 postów. Ponieważ zadania polegające na zbieraniu składników w dużej mierze będą opierały się opisie po rzucie kostką, mogą być nieco krótsze (minimum 3 posty). Treningi oraz patrole muszą być poprowadzone dłużej.
Ponieważ questy są cykliczne, gracze mają obowiązek dobrze opisać je w swoich dziennikach wraz z datą rozpoczęcia i zakończenia. Wszelkie sesje tego typu nie będą wchodziły w pulę sesji na dany miesiąc tj. nie ulegają podliczeniu.
Gracze mają prawo do wzięcia udziału we wszystkich trzech rodzajach misji cyklicznych na raz na dany miesiąc. Muszą jedna je zakończyć, aby móc przystąpić do kolejnych.
Uwaga: MG zastrzegają sobie prawo do prowadzenia sesji patroli wedle dostępności własnych zasobów tj. wolnych slotów oraz czasu.

Nadmienić warto, że Mistrz Gry jest sprawiedliwy. Tak zwane ‘ziomki’, nie mają u Mistrza lepiej, można śmiało powiedzieć, że przeciwnie. Rozgrywki będą oceniane w sposób bezstronny, na podstawie poziomy rozwinięcia danych umiejętności ich klas. Statystyki są właśnie po to, aby każdy użytkownik chciał rozwijać swoją postać, a do tego sklasyfikowanie umiejętności ma na celu ułatwienie Mistrzowi Gry oceniania wszystkich rozgrywek. Postanowione zostało, iż nie będziemy bazować na kościach, jeśli chodzi o rozgrywki pomiędzy różnymi rasami, gdyż w żaden sprawiedliwy sposób nie będzie można ich ocenić, dlatego na podstawie Storytellingu spory będą rozwiązywane.


Kupno dodatkowych umiejętności

Na forum można posiadać łącznie aż 6 dodatkowych umiejętności. W celu ich zdobycia, należy 5 i 6 umiejętności należy złożyć zamówienie w przeznaczonym do tego temacie przy spełnieniu następujących wymagań:

a. aby móc nabyć 5 umiejętność dodatkową (dowolnie przez siebie wybraną na poziomie 0), należy mieć wyexpione 2 lub 3 z 4 umiejętności, które postać nabywa w trakcie tworzenia statystyk.

b. aby móc nabyć 6 umiejętność dodatkową, należy mieć wymaksowane pozostałe 5 umiejętności. Wtedy i tylko wtedy gracz ma prawo do złożenia drugiego zamówienia o 6 wybraną przez siebie umiejętność dodatkową na poziomie 0.

UWAGA: umiejętności 5 i 6 są nabywane tylko i wyłącznie poprzez zamówienie. Dodatkowo należy pamiętać, iż po otrzymaniu wpisu w statystykach, nabyta zdolność jest na poziomie 0.

  

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator
[Cytuj]
Ukryta Wiadomość:
Jeśli jesteś *zarejestrowanym użytkownikiem* musisz odpowiedzieć w tym temacie żeby zobaczyć tą wiadomość
--- If you are a *registered user* : you need to post in this topic to see the message ---
Czarownicy
Umiejętność

Demonologia
Znajomość Świata Cieni
Magia Bitewna
Czarna Magia
Uzdrawianie
Przywołanie
Czary Tropiące
Nekromancja
Projekcja
Tworzenie Bram
Teleportacja
Dodatkowa Umiejętność 1
Dodatkowa Umiejętność 2
Dodatkowa Umiejętność 3
Dodatkowa Umiejętność 4
Klasa I

0 - 10
0 - 10
0 - 20
0 - 20
0 - 20
0 - 20
0 - 20
0 - 20
0 - 10
0 - 10
0 - 10
0 - 10
0 - 10
0 - 10
0 - 10
Klasa II

11 - 20
11 - 20
21 - 40
21 - 40
21 - 40
21 - 40
21 - 40
21 - 40
11 - 20
11 - 20
11 - 20
11 - 20
11 - 20
11 - 20
11 - 20
Klasa III

21 - 30
21 - 30
41 - 60
41 - 60
41 - 60
41 - 60
41 - 60
41 - 60
21 - 30
21 - 30
21 - 30
21 - 30
21 - 30
21 - 30
21 - 30
Klasa IV

31 - 40
31 - 40
61 - 80
61 - 80
61 - 80
61 - 80
61 - 80
61 - 80
31 - 40
31 - 40
31 - 40
31 - 40
31 - 40
31 - 40
31 - 40


Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator
[Cytuj]
Ukryta Wiadomość:
Jeśli jesteś *zarejestrowanym użytkownikiem* musisz odpowiedzieć w tym temacie żeby zobaczyć tą wiadomość
--- If you are a *registered user* : you need to post in this topic to see the message ---
Faerie
W przypadku Faerie wybieramy 6 z 14 umiejętności głównych, a do tego dobieramy 4 umiejętności dodatkowe z listy umiejętności dodatkowych.

Umiejętność

Nadludzka siła
Faeryczna szybkość
Wdzięk
Syreni Śpiew
Dotyk Demeter
Zew ziemi
Zmiennokształtność
Tarcza
Władca zwierząt
Iluzja
Kameleon
Duchowy Strażnik
Władca żywiołów
Cudotwórca
Manipulacja
Dodatkowa Umiejętność 1
Dodatkowa Umiejętność 2
Dodatkowa Umiejętność 3
Dodatkowa Umiejętność 4
Klasa I

0 - 30
0 - 30
0 - 30
0 - 30
0 - 30
0 - 30
0 - 30
0 - 30
0 - 30
0 - 30
0 - 30
0 - 30
0 - 30
0 - 30
0 - 30
0 - 30
0 - 20
0 - 20
0 - 20
Klasa II

31 - 60
31 - 60
31 - 60
31 - 60
31 - 60
31 - 60
31 - 60
31 - 60
31 - 60
31 - 60
31 - 60
31 - 60
31 - 60
31 - 60
31 - 60
21 - 40
21 - 40
21 - 40
21 - 40
Klasa III

61 - 90
61 - 90
61 - 90
61 - 90
61 - 90
61 - 90
61 - 90
61 - 90
61 - 90
61 - 90
61 - 90
61 - 90
61 - 90
61 - 90
61 - 90
41 -60
41 - 60
41 - 60
41 - 60
Klasa IV

91 - 120
91 - 120
91 - 120
91 - 120
91 - 120
91 - 120
91 - 120
91 - 120
91 - 120
91 - 120
91 - 120
91 - 120
91 - 120
91 - 120
91 - 120
61 - 80
61 - 80
61 - 80
61 - 80

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator
[Cytuj]
Ukryta Wiadomość:
Jeśli jesteś *zarejestrowanym użytkownikiem* musisz odpowiedzieć w tym temacie żeby zobaczyć tą wiadomość
--- If you are a *registered user* : you need to post in this topic to see the message ---
Nefilim
Umiejętność

Runy
Seraficki Oręż
Demonologia
Teoria Magii
Znajomość Świata Cieni
Historia Clave
Dodatkowa Umiejętność 1
Dodatkowa Umiejętność 2
Dodatkowa Umiejętność 3
Dodatkowa Umiejętność 4
Klasa I

0 - 20
0 - 20
0 - 20
0 - 20
0 - 10
0 - 10
0 - 20
0 - 20
0 - 20
0 - 20
Klasa II

21 - 40
21 - 40
21 - 40
21 - 40
11 - 20
11 - 20
21 - 40
21 - 40
21 - 40
21 - 40
Klasa III

41 - 60
41 - 60
41 - 60
41 - 60
21 - 30
21 - 30
41 - 60
41 - 60
41 - 60
41 - 60
Klasa IV

61 - 80
61 - 80
61 - 80
61 - 80
31 - 40
31 - 40
61 - 80
61 - 80
61 - 80
61 - 80


Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator
[Cytuj]
Ukryta Wiadomość:
Jeśli jesteś *zarejestrowanym użytkownikiem* musisz odpowiedzieć w tym temacie żeby zobaczyć tą wiadomość
--- If you are a *registered user* : you need to post in this topic to see the message ---
Wampiry
Umiejętność

Wampirza szybkość
Nadludzka siła
Wampirze zmysły
Szybka Regeneracja
Encanto
Człowieczeństwo
Zmiennokształtność
Dodatkowa Umiejętność 1
Dodatkowa Umiejętność 2
Dodatkowa Umiejętność 3
Dodatkowa Umiejętność 4
Klasa I

0 - 25
0 - 25
0 - 25
0 - 25
0 - 30
0 - 30
0 - 30
0 - 20
0 - 20
0 - 20
0 - 20
Klasa II

26 - 50
26 - 50
26 - 50
26 - 50
31 - 60
31 - 60
31 - 60
21 - 40
21 - 40
21 - 40
21 - 40
Klasa III

51 - 75
51 - 75
51 - 75
51 - 75
61 - 90
61 - 90
61 - 90
41 - 60
41 - 60
41 - 60
41 - 60
Klasa IV

76 - 100
76 - 100
76 - 100
76 - 100
91 - 120
91 - 120
91 - 120
61 - 80
61 - 80
61 - 80
61 - 80

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator
[Cytuj]
Ukryta Wiadomość:
Jeśli jesteś *zarejestrowanym użytkownikiem* musisz odpowiedzieć w tym temacie żeby zobaczyć tą wiadomość
--- If you are a *registered user* : you need to post in this topic to see the message ---
Wilkołaki
Umiejętność

Tropienie
Przemiana w wilka
Odporność na pełnię
Szybka regeneracja
Wilcze zmysły
Nadludzka siła
Wilcza szybkość
Dodatkowa Umiejętność 1
Dodatkowa Umiejętność 2
Dodatkowa Umiejętność 3
Dodatkowa Umiejętność 4
Klasa I

0 - 20
0 - 25
0 - 25
0 - 20
0 - 20
0 - 20
0 - 20
0 - 20
0 - 20
0 - 20
0 - 20
Klasa II

21 - 40
26 - 50
26 - 50
21 - 40
21 - 40
21 - 40
21 - 40
21 - 40
21 - 40
21 - 40
21 - 40
Klasa III

41 - 60
51 - 75
51 - 75
41 - 60
41 - 60
41 - 60
41 - 60
41 - 60
41 - 60
41 - 60
41 - 60
Klasa IV

61 - 80
76 - 100
76 - 100
61 - 80
61 - 80
61 - 80
61 - 80
61 - 80
61 - 80
61 - 80
61 - 80
Wyświetl posty z ostatnich:   
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku
Skocz do :   
Shadow York @ 2019   Forum zostało otwarte 28.10.2017r.
York, England, UK

Partnerstwo