Lorenzo Caruso

30/484


183 cm

---






[Cytuj]
Multikonta: -
Lorenzo Caruso
Metryczka



Rasa: Wampir
Wiek: 30/484
Klasa: IV

Kolor oczu: Brązowe
Kolor Włosów: Czarne

Wzrost: 183
Waga: 80

Punkty podstawowe: 750
Punkty zdobyte: 57

Umiejętność pasywna


  • Błogosławieństwa krwi

Umiejętności podstawowe


Wampirza szybkość -> 90/100 -> KLASA {IV}

Nadludzka siła -> 80/100 -> KLASA {IV}

Wampirze zmysły -> 75/100 -> KLASA {III}

Szybka Regeneracja -> 90/100 -> KLASA {IV}

Encanto -> 100/120 -> KLASA {IV}

Człowieczeństwo -> 20/120 -> KLASA {I}

Zmiennokształtność -> 55/120 -> KLASA {II}

Umiejętności dodatkowe


Umiejętność dodatkowa 1: Walka bronią palną -> 80/80 -> klasa {IV}

Umiejętność dodatkowa 2: Walka bronią białą -> 80/80 -> klasa {IV}

Umiejętność dodatkowa 3: Odporność na ból -> 80/80 -> klasa {IV}

Umiejętność dodatkowa 4: - -> 0/80 -> klasa I

Dar Hecate


Dar Hecate - zdolność specjalna, która oddaje wampirowi część jego utraconego człowieczeństwa. Pierwszą i najistotniejszą cechą charakterystyczną umiejętności jest całkowita niewrażliwość na słońce. Nieśmiertelny przestaje się go obawiać – bah, może swobodnie przemierzać ulice i lasy otulony jego blaskiem bez groźby spopielenia.
Wówczas traci na swej nadludzkiej sile i szybkości, które powracają do stanu sprzed przemiany tj. na ludzki poziom. To nie odbiera możliwości zeskakiwania z wysokich struktur, wszak kości nie ulegną uszkodzeniu. Zmniejsza się jedynie wysokość wykonywanych skoków.
Jeżeli chodzi o regenerację – zostaje ona troszeczkę spowolniona bez wyłączenia możliwości odtworzenia kończyny – proces ten ulega jednak wydłużeniu proporcjonalnie do posiadanej klasy – głód po nim pozostaje. Innymi słowy – pijawka leczy się wolniej, choć nadal powalenie jej postrzałem, tudzież krwawienie nie są w stanie wykończyć ranionego. Twardość szkieletu także nie ulega zmianie, co nawet przy zaniżonej sprawności fizycznej czyni z wampira nadczłowieka.
Co tyczy się mocy typowo magicznych – zmiennokształtność ulega wyłączeniu, Encanto zostaje ograniczone to zwykłego oczarowania niżeli hipnozy wraz z możliwością odczytywania wspomnień bez ich naruszania. Jeżeli chodzi o wampirze zmysły – wszelkie profity słuchu, wzroku i węchu zostają zachowane, przy czym warto przypomnieć o rozważnym korzystaniu z nich – możliwe użycie tylko jednego zmysłu na raz.
Chcąc odzyskać całą pulę swoich zdolności, chodzący za dnia musi ponownie skryć się w mroku – może to być zaciemnione pomieszczenie, np. piwnica lub klub. Drugą opcją jest zwyczajne wyczekanie nadejścia nocy – wtem dochodzi do pełnej aktywacji wampiryzmu.
Wraz z nabyciem cechy „chodzącego za dnia”, wampir prócz słońca przestaje obawiać się ziemi świętej. W praktyce za dnia i w nocy może przekraczać progi wszelkich świątyń, kościołów, a nawet Instytutów. Za dnia otrzymuje zmniejszone obrażenia od serafickiej broni, a woda święcona nie robi na nim żadnego wrażenia. Stan ten ulega zmianie po nadejściu nocy – wtedy wszystko wraca do normy.
Wtedy do życia budzą się prawdziwe demony…

Koszmar - druga strona medalu - dodatkowa zdolność Daru Hecate działająca jedynie w mroku – moc, dzięki której nieśmiertelny samym spojrzeniem jest w stanie wniknąć we wnętrze ofiary. Dotknięta mocą osoba zostaje zamknięta w jaźni kontrolującego, gdzie musi stawić wówczas czoło własnym lękom lub lękowi, które nie znikną, póki walczący nie wygra potyczki, bądź kontrolujący nie zostanie wytrącony z równowagi, ewentualnie jeśli sam nie wypuści spętanego.
Ze względu na konieczność ciągłego skupienia, wampir na czas działania umiejętności zostaje uziemiony w miejscu. Każde zdezorientowanie nieśmiertelnego lub zabranie z pola widzenia poddanego mocy, przerywa jej działanie. By móc ponownie zaatakować, pijawka musi po raz kolejny namierzyć starą lub nową ofiarę. Im częściej używa zdolności Koszmaru, tym słabsze stają się następne ataki – przy całkowitym wycieńczeniu umysłu, wejście w umysł namierzonego staje się niemożliwe.
Koszmaru można używać tylko i wyłącznie w pomieszczeniach odciętych od promieni słonecznych oraz w nocy. Za dnia zdolność nie działa.

Dar Hecate można nabyć tylko i wyłącznie drogą fabularną. Oznacza to, że nie można go kupić w trakcie kreowania postaci. Ponadto nie podlega tzw. expieniu - po zdobyciu, moc jest automatycznie wpisywany w statystyki postaci na najwyższym poziomie.
Dar jest niemożliwy do współdzielenia przy pomocy runy sojuszu.

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator
[Cytuj]
Nagroda
Otrzymujesz nagrodę za:

Udział w zabawie urodzinowej

Otrzymujesz:
  • 1xLos - możliwość wykonania ponownego rzutu kostką, o ile wcześniejszy wynik lub wyniki w zależności od ilości wykonanych rzutów, nie zadowoliły gracza. Przed użyciem, należy wysłać stosowną informację w poście wraz z drugim rzutem oraz wykreślić białą kartkę z ekwipunku postaci tj. z dziennika postaci.

    Ważna uwaga: los może pomóc, ale może też zaszkodzić. Nawet jeśli drugi rzut przyniesie gorsze wyniki, to jest on uznawany za ostateczny - nie ma możliwości odwołania się do wyników z pierwszego rzutu.
    Losu można użyć raz na aktualnie prowadzoną sesję.


Pamiętaj o wpisaniu nagrody w dziennik

Gratulacje!

Mistrz Gry

666 lat



"I heard a sound, and did not know what it was. I sought wisdom in the chalice, but there was none.

[Cytuj]
Nagroda
Otrzymujesz nagrodę za:

Sprzątanie Klubu

Otrzymujesz: + 6 pkt

Łącznie masz: 6 pkt

Haru Shimizu

26 lat


181 cm


I’m scared to begin, because I can taste the bitter scent in my mouth If you close your eyes







[Cytuj]
Multikonta: Shizhi i gromada
Halloween
Łap cukierka!


Cukierek + 5 pkt

Figielek Na paluszkach – możliwość szybkiego czmychnięcia przed postacią npc prowadzoną przez MG
- koniecznie wpisz do dziennika - przed użyciem uprzedź, a po, skasuj z dziennika

Łącznie masz: 11 pkt
A source of purpose and of balance. Why does a dominant exist? To protect those beneath him.

Gość, zrób klik | Notatnik | Warsztat

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator
[Cytuj]
Plebiscyt urodzinowy
Otrzymujesz następujące nagrody:

  • brązowa karta o wartości 4 punktów (Nagroda dla najpoważniejszej postaci)

Wszystkie karty do wykorzystania wyłącznie w sklepiku!

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator
[Cytuj]
Nagroda
Otrzymujesz nagrodę za:

Zbadanie tropu hotelowego:

Otrzymujesz: + 5 pkt

Łącznie masz: 16 pkt

Haru Shimizu

26 lat


181 cm


I’m scared to begin, because I can taste the bitter scent in my mouth If you close your eyes







[Cytuj]
Multikonta: Shizhi i gromada
Nagroda
Otrzymujesz nagrodę za:

udział w zabawie Halloween!

Otrzymujesz: + 3 pkt

Łącznie masz: 19 pkt
A source of purpose and of balance. Why does a dominant exist? To protect those beneath him.

Gość, zrób klik | Notatnik | Warsztat

Haru Shimizu

26 lat


181 cm


I’m scared to begin, because I can taste the bitter scent in my mouth If you close your eyes







[Cytuj]
Multikonta: Shizhi i gromada
Nagroda
Otrzymujesz nagrodę za:

MIKOŁAJKI!

Otrzymujesz: + 4 pkt

Łącznie masz: 23 pkt
A source of purpose and of balance. Why does a dominant exist? To protect those beneath him.

Gość, zrób klik | Notatnik | Warsztat

Haru Shimizu

26 lat


181 cm


I’m scared to begin, because I can taste the bitter scent in my mouth If you close your eyes







[Cytuj]
Multikonta: Shizhi i gromada
Nagroda
Otrzymujesz nagrodę za:

udział w świątecznej loterii.

Otrzymujesz: paczuszka nr. 2

Ukryta Wiadomość:
Jeśli jesteś *zarejestrowanym użytkownikiem* musisz odpowiedzieć w tym temacie żeby zobaczyć tą wiadomość
--- If you are a *registered user* : you need to post in this topic to see the message ---


Łącznie masz: 31 pkt
A source of purpose and of balance. Why does a dominant exist? To protect those beneath him.

Gość, zrób klik | Notatnik | Warsztat

Haru Shimizu

26 lat


181 cm


I’m scared to begin, because I can taste the bitter scent in my mouth If you close your eyes







[Cytuj]
Multikonta: Shizhi i gromada
Aktualizacja
Informacja

Szczęśliwego Nowego Roku!
+5 pkt

Łącznie masz: 36 pkt
A source of purpose and of balance. Why does a dominant exist? To protect those beneath him.

Gość, zrób klik | Notatnik | Warsztat

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator
[Cytuj]
Nagroda
Otrzymujesz nagrodę za:

WalentynkI!

Otrzymujesz: + 5 pkt
+ pudełko czekoladek (5 w pudełku), które po spożyciu działają jak runa "kawy" u Nefilim. Tylko nie zjedz wszystkich od razu.

"Coffeine Rune – runa energetyczna. Jej nakreślenie przynosi efekt jak po spożyciu kubka silnej kawy lub napoju energetycznego. Przydatna w warunkach polowych, gdzie pobudzenie jest konieczne."

Łącznie masz: 41 pkt

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator
[Cytuj]
Nagroda
Otrzymujesz nagrodę za:

Dzień Pań i ten nadchodzący dla Panów, bo równość to podstawa!

Otrzymujesz: + 5 pkt

Łącznie masz: 46 pkt

Nerezza

802


178 cm


I'm just another menace sent to break you down.







[Cytuj]
Multikonta: Bies | Sif
Nagroda
Otrzymujesz nagrodę za:

Rozmowę z panią burmistrz

Otrzymujesz: + 3 pkt

Łącznie masz: 49 pkt

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator
[Cytuj]
Smutna prawda
No więc...

Do Twojego domu szła paczka ponad 20 pkt! Niestety po drodze rydwan napadli cyganie i zabrali 5 pkt... Potem do pozostałych 15 przyczepiła się skarbówka, bo ponoć szekle podrabiane z bazarku Paździora. Kolejne pięć zabrali jako podatek VAT i w sumie zostałeś z niczym... Gorzej... Przysłali Ci w prezencie komornika, który podiwanił wszystkie Twoje niewykorzystane punkty. Jeśli ich nie miałeś... Cóż... Z 0 zejdziesz na minus...

Otrzymujesz: + 4 pkt
oraz
1x los

Cytat:
Los - krótko mówiąc możliwość wykonania ponownego rzutu kostką, o ile wcześniejszy wynik lub wyniki w zależności od ilości wykonanych rzutów, nie zadowoliły gracza. Przed użyciem, należy wysłać stosowną informację w poście wraz z drugim rzutem oraz wykreślić białą kartkę z ekwipunku postaci tj. z dziennika postaci.


- nie zapomnij wpisać losu do dzienniczka. Przed użyciem poinformuj MG, a po skasuj z dziennika.

Łącznie masz: 53 pkt

Mistrz Gry

666 lat



"I heard a sound, and did not know what it was. I sought wisdom in the chalice, but there was none.

[Cytuj]
Nagroda
Informacja:

Biorąc pod uwagę Twoje zasługi względem Bastionu, Opiekunka postanowiła nagrodzić Ciebie darem, który budzi Twoje ukryte umiejętności. Korzystaj z niego mądrze, by dalej móc efektywnie wspierać wampirzą społeczność. Niech Ci dobrze służy w dalszym nie-życiu…

Otrzymujesz: Dar Hecate

Łącznie masz: 53 pkt
Wyświetl posty z ostatnich:   
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku
Skocz do :   
Shadow York @ 2019   Forum zostało otwarte 28.10.2017r.
York, England, UK

Partnerstwo