Haru Shimizu

26 lat


181 cm


I’m scared to begin, because I can taste the bitter scent in my mouth If you close your eyes








Multikonta: Shizhi i gromada
Ogłoszenie 133
Kochani!


Pragniemy ogłosić, iż modyfikację przeszły kolejno: alchemia, wytwarzanie broni -> obecnie znane pod nazwą rzemiosło - oraz ceny w sklepie.

O rzemiośle przeczytacie: TUTAJ
O alchemii przeczytacie: TUTAJ
Nowe ceny w sklepie: TUTAJ

Reasumując: alchemia została uproszczona, rzemiosło rozbudowane. W przypadku sklepu - zmianom uległy ceny -> znacznie obniżono koszt wszystkich dostępnych rzeczy w sklepie.
Przypominamy, iż trwają prace nad nowym layoutem oraz połączeniem kilku innych umiejętności: mowa tutaj o połączeniu walk poszczególnym orężem. Więcej informacji wkrótce.

Pozdrawiamy,

Administracja forum
A source of purpose and of balance. Why does a dominant exist? To protect those beneath him.

Gość, zrób klik | Notatnik | Warsztat

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Ogłoszenie 134
Kochani!

  • Ze smutkiem żegnamy dziś Mistrza Gry Marianne. Podziękujmy jej za ogrom pracy, który włożyła w rozwój forum. W tym miejscu pozwolimy sobie na przypomnienie, iż to właśnie ona reaktywowała i podjęła się zadania prowadzenia grupy wilkołaków. Z pomocą graczy wykreowała naprawdę ciekawą historię rasy, w tym pierwszego stada oraz obraz Chorsa - demona odpowiedzialnego za stworzenie wilkołaków. Dziękujemy!

  • Z racji powyższego punktu pragniemy ponownie otworzyć poszukiwania na stanowisko Mistrza Gry.
    Więcej detali na temat znajdziecie w TYM temacie.

  • Z racji zbliżających się Świąt Wielkanocy cała Administracja pragnie złożyć Wam najszczersze życzenia. Dziękujemy za to, że z nami jesteście i mamy nadzieję, że zostaniecie jak najdłużej. Prosimy, byście spędzili ten świąteczny czas najmilej jak tylko można i nie zapomnijcie zerknąć do swoich statystyk. Zdaje się, że Króliczek będzie niebawem zostawiał upominki. Miejcie się na baczności!




Reklamujcie, polecajcie i zapraszajcie znajomych na forum. Żyje, rozwija się i działa dzięki Wam.

Pozdrawiamy,

Administracja forum


Haru Shimizu

26 lat


181 cm


I’m scared to begin, because I can taste the bitter scent in my mouth If you close your eyes








Multikonta: Shizhi i gromada
Ogłoszenie 135
Wilki Drogie!


Swoje doprecyzowanie przeszło kilka opisów odnoszących się do Waszej rasy Kłaki wszelakie.
  • Opisy formy:

    Ludzka:
    Cytat:
    Całkowicie przypominają człowieka i nie widać żadnych oznak ich choroby. Szybsi i silniejsi, acz nie tak, jak w połowicznej czy pełnej formie, przy zaledwie 50% swojego prawdziwego potencjały. Wyjątek stanowi regeneracja - niezależnie od formy zawsze działa na tym samym poziomie.


    Półforma:
    Cytat:
    Czyli ta, łącząca cechy człowieka oraz wilka. W formie przejściowej, nazywanej również połowiczną, pojawiają się wilcze elementy wyglądu, takie jak ogon, kły, pazury, a także gęstsze owłosienie ciała. Twarz zostaje lekko zniekształcona, podobnie jak uszy i kończyny. Oczy zmieniają lekko barwę oraz swój kształt. Ta postać występuje w momencie rozpoczęcia się pełnej przemiany, nieco zdolniejsze osobniki, które panują nad sobą i mają wystarczająco silną wolę, są w stanie utrzymać ten stan dłużej.
    Wilkołak w tej formie zyskuje 100% swojej siły, szybkości.


    Wilcza:
    Cytat:
    Ostateczna forma, którą przybiera wilkołak. Nie przypomina już człowieka, staje się w pełni podobny do innych przedstawicieli wilczej rasy. Różnicę stanowi wielkość przemienionego człowieka. Wilkołaki są znacznie masywniejsze i przynajmniej dwa razy większe, od innych wilków. W tej formie wilk jest znacznie szybszy i zwinniejszy od swoich poprzednich "wcieleń" mimo iż jego atrybuty pozostają na 100% wartości.


    W skrócie: ludzka forma daje wilkołakowi jedynie 50% jego atrybutów siły oraz szybkości. Niezmienne pozostają: wilcze zmysły oraz regeneracja.


  • Odporność na pełnię: poszerzono opis. Uwaga: MG ma prawo wymusić na postaci gracza przemianę w trakcie pełni w aktualnym miejscu jej przebywania, jeśli statystyka jest na niskim poziomie. Jeżeli gracz bez podania przyczyny nie odegra przemiany w najnowszej rozgrywanej sesji, wówczas MG ma prawo do ukarania go - obniżeniem wszystkich statystyk o jedną klasę do nadejścia kolejnej pełni. Odegranie jej przywróci wszystkie statystyki do normy, dalsze opieranie się, będzie skutkowało obniżaniem.
    Uwaga ta dotyczy wilkołaków wyłącznie na niskim poziomie odporności na pełnię.

    Cytat:
    Odporność na pełnię
    Zdolność odpowiada za to, jak bardzo pełnia Księżyca ma wpływ na przemianę w wilka. Niski poziom umiejętności zapewnia mniejszą odporność, co przekłada się na przymus przejścia przemiany - wilkołaki z wysoce rozwiniętą zdolnością nie muszą poddawać się działaniu księżyca - mogą, ale nie muszą, co pozwala im oprzeć się przymusowi transformacji.
    UWAGA: opieranie się przemianie przy niskim poziomie odporności na pełnię jest wbrew naturze i może doprowadzić do obniżenia statystyk o jedną klasę w dół do nadejścia kolejnej pełni.



  • Tropienie: po dociekliwym zapoznaniu się z wieloma źródłami, umiejętność została lekko osłabiona, jednocześnie otrzymując poszerzony zakres działania. Ma to na celu ułatwienie w zrozumieniu jej zastosowania i rozgraniczenia z wilczymi zmysłami.

    Cytat:
    Tropienie
    Jedna z kluczowych cech wilkołaków obejmująca działanie nosa - czyli w skrócie węchu. Wysoce rozwinięta pozwala Dzieciom Luny wyczuć wszelkie zapachy z odległości do maksymalnie 400 metrów od wilkołaka. Dodatkowo przy maksymalnym poziomie dochodzi swobodne rozróżnienie zapachów z uwzględnieniem przynależności tj. rozróżnieniem ras, płci, określeniem stopnia świeżości krwi, o ile jej woń znajdzie się na wyznaczonym obszarze obejmującym zdolność wyczucia przez nos wilkołaka.
    Odległość wyłapywanego zapachu zmniejsza się o 100 metrów za każdą klasę wstecz.

    * I klasa - odległość wyczuwalnego zapachu maksymalnie do 100 metrów od wilka. Słaba pamięć do zapachów - tropienie odbywa się raczej na zasadzie tu i teraz - wilk wyczuje woń świeżą oraz maksymalnie dwudniową.
    * II klasa - odległość wyczuwalnego zapachu z 100 wzrasta do 200 metrów od wilka. Lepsza pamięć do zapachów - wilk wyczuje woń świeżą oraz maksymalnie pięciodniową.
    * III klasa - odległość wyczuwalnego zapachu z 200 wzrasta do 300 metrów od wilka. Znacznie lepsza pamięć do zapachów - wilk wyczuje woń świeżą oraz ośmiodniową.
    * IV klasa - odległość wyczuwalnego zapachu z 300 wzrasta do 400 metrów od wilka. Doskonała pamięć do zapachów, pozwalająca mu na rozpoznanie woni nawet sprzed 13 dni.

    Tropienie działa wyłącznie w formie połowicznej oraz wilczej. Powyższe wartości/odległości odnoszą się do sprzyjających warunków pogodowych i mogą zostać zmniejszone wszelkimi utrudnieniami: deszcz, silny wiatr, śnieg itp.
    Pamięć do zapachów jest zdolnością do rozpoznawania zapachu konkretnej osoby. Raz poznana przez mistrzów tropienia, nie zostanie zapomniana. Słabsi w tej sztuce muszą odnawiać swoją pamięć zapachową, np. poprzez ponowne poczucie jej. Wyjątek od reguły stanowią sytuacje, które miały silne działanie emocjonalne: więź z bliską osobą lub traumatyczne przeżycie.



  • Wilcze zmysły: lekko doprecyzowany opis wyjaśniający zasadę działania.

    Cytat:
    Wilcze zmysły
    Nic innego jak działanie wysoce rozwiniętych zmysłów słuchu, wzroku oraz koordynacji ruchowej z wykluczeniem węchu.

    * Wzrok - przy najwyższym poziomie rozwinięcia wilczych zmysłów, wilk może swobodnie dostosowywać swoje oczy. W praktyce przekłada się to na dobre widzenie w ciemnościach (kocia wizja) z wykluczeniem całkowitego mroku oraz znaczne zwiększenie odległości, na jaką bestia może tropić swoje ofiary bez utraty ostrości obrazu - na maksymalnym rozwinięciu do 50% podstawowej odległości widzenia przeciętnego człowieka ze zdrowym wzrokiem.
    * Słuch - w pełni rozwinięty pozwala wyłapywać dźwięki - przy sprzyjających warunkach nawet do kilometra z włączeniem tych, które dla przeciętnych istot są niewyczuwalne. Przy niższych poziomach występuje trudność ze sprecyzowaniem słyszanych dźwięków (zmniejszeniem odległości), co miejscami przeszkadza w wyodrębnieniu konkretnego.
    * Koordynacja - krótko mówiąc refleks. Na maksymalnym poziomie znacząco przyspiesza reakcje wilkołaka, tym samym zwiększając jego sprawność z bezpośredniej walce. Przy pełnym rozwinięciu dochodzi do wyczulenia na skalę możliwości uniku ataku dystansowego, którego Dziecko Księżyca nie widzi. Sukces definiuje rzut kością K3.

    1 - pech dla wilkołaka
    2 - połowiczny sukces - niewielkie draśnięcie atakiem
    3 - unik

    Wszelkie użycie zmysłów wymaga skupienia, co momentami stawia wilkołaka w całkowitym bezruchu. Radzi się korzystać z dobrodziejstw zmysłów rozważnie, gdyż używanie ich w, np. wielkich miastach może bardziej zaszkodzić. Na raz można wyostrzyć tylko jeden zmysł (słuch lub wzrok) - nie dotyczy koordynacji. Działają w każdej formie.


Więcej na temat form znajdziecie: TUTAJ
Więcej na temat umiejętności znajdziecie: TUTAJ

W razie pytań, prosimy o kontakt. Gdyby pojawiły się jakieś nieścisłości w opisach - również.


Pozdrawiamy,

Administracja forum

A source of purpose and of balance. Why does a dominant exist? To protect those beneath him.

Gość, zrób klik | Notatnik | Warsztat

Haru Shimizu

26 lat


181 cm


I’m scared to begin, because I can taste the bitter scent in my mouth If you close your eyes








Multikonta: Shizhi i gromada
Ogłoszenie 136
Kochani!


1. Jak co miesiąc, tak i niebawem odbędzie się podliczenie wszystkich dzienników na poczet przyznania punktów. Przypominamy że:

- 3 sesje = 1 pkt do statystyk
- 6 sesji = 2 pkt do statystyk
- 9 sesji = 3 pkt do statystyk

Każde kolejne 3 sesje, w które wliczamy także retrospekcje na dany miesiąc, dodają 1 dodatkowy punkt do zdobytej puli. W tym miejscu informujemy, iż sesje treningowe należy oddzielić od sesji zwykłych. Z racji osobnego punktowania (2 pkt za każdą sesję treningową - 2 sesje treningowe na gracza w miesiącu) gry treningowe nie wliczają się w ilość gier na dany miesiąc.

2. Trwają obecnie prace nad doprecyzowaniem kilku opisów z ekwipunku Nocnych Łowców. Zmiany będą dotyczyły przede wszystkim: narzędzia do kreślenia run, czarodziejskiego światła oraz sensora do wykrywania demonów. Poinformujemy Was, gdy tylko pojawią się na forum. W tym miejscu przypominamy też, że trwają prace nad nowym layoutem. Mamy na uwadze ilość osób korzystających z urządzeń mobilnych, dlatego też dołożymy wszelkich starań, aby nowa szata graficzna była jak najlepiej przystosowana do telefonów. Na razie dokładny termin zakończenia prac nie jest znany.

3. Niebawem na forum pojawi się aktualizacja fabularna: opis ogólnej fabuły z wyszczególnieniem sytuacji wszystkich grup. Zachęcamy do śledzenia tematu, gdyż znajdziecie w nim skrót wszystkich co ważniejszych wydarzeń. Dzieje się, oj dzieje - mnóstwo zmian...


Pozdrawiamy,

Administracja forum

A source of purpose and of balance. Why does a dominant exist? To protect those beneath him.

Gość, zrób klik | Notatnik | Warsztat

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Ogłoszenie 137
Kochani!


1. Powitajmy proszę 2 pełnoprawnych MG! Wanię oraz Ray! Niech nie mają dla Was litości i Wy dla nich też - he, he. Opiekujcie się nimi dobrze <3

2. Z przyjemnością informujemy, iż z dniem dzisiejszym w obieg wchodzi nowiutkie konto Universal Person!
Więcej na ten temat: TUTAJ

Pozdrawiamy,

Administracja forum


Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Ogłoszenie 138
Kochani!



Chcąc wyjść wszystkim graczom naprzeciw: ułatwić wejście w fabułę forum i potencjalne zaczepy relacyjne, ewentualne powiązania między postaciami serdecznie zapraszamy i zachęcamy do tworzenia postaci należących już do grup wewnątrz rasowych: mowa tutaj o wampirzym bastionie, wilczym azylu, stowarzyszeniu nefilim oraz nowo formujących się grupach wśród wróżek oraz czarowników.
W razie jakichkolwiek pytań o grupę, potencjalne furtki czy samą fabułę warto (przede wszystkim nie bać się) zaczepiać Administrację oraz graczy starszych stażem.
Tych jednocześnie prosimy, aby przygarniali nowych i tych, którzy powrócili z długich nieobecności pod swoje skrzydła i pomagali z aklimatyzacją na forum. Tak samo prosimy, by w miarę możliwości każdy reklamował forum, wśród swoich znajomych lub na wszelkich możliwych kanałach social media. Wszystko po to, aby ściągnąć do nas jak największą liczbę nowych dusz, a tym samym urozmaicić rozgrywkę.
Na koniec też taki apel do postaci już istniejących - jeżeli tylko pozwala Wam na to charakter postaci: nie bójcie się zapisywać do grup zrzeszonych poszczególnych ras. Można, ale i nie trzeba prowadzić żadnych sesji, żeby nie zawalać przywódców, wystarczy po prostu dogadać się, w jaki sposób postać dołączyła, grunt to obustronna komunikacja czyż nie?


Dla ułatwienia:

- rasą wróżek przewodzi: Nimat
- bastionem wampirów przewodzi: Estera
- watahą wilków przewodzą: Ronnie oraz Wania
- grupą czarowników przewodzi: Shar oraz MG Eredin
- grupą nefilim przewodzi: MG Sora


Pozdrawiamy,

Ekipa forum


Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Ogłoszenie 139
Kochani!


NOWINKI TECHNICZNE:

- przeniesiono do archiwum temat pytań i propozycji. Od dziś zachęcamy do rzucania wszelkich pytań bezpośrednio na naszym kanale DC z oznaczeniem administracji, aby nic nie zniknęło.
Kanał DC: https://discord.gg/pWcjEk9

- powstał nowy temat, w którym gracze mogą wylosować sobie drugą osobę do gry.
Więcej informacji na ten temat: TUTAJ - gorąco zachęcamy do udziału w zabawie.

- lekkie zmiany przeszedł regulamin: został znacznie uproszczony. Dodatkowo pojawiła się wzmianka o możliwości ingerencji MG w rozgrywki graczy oraz punkt dotyczący dołączania do rozgrywek graczy przez innych graczy. Z tego powodu administracja rezygnuje z tabel o stopniu ingerencji, które widniały dotychczas w dziennikach.
Więcej na ten temat: TUTAJ


SKRÓT FABULARNY:

Kohorta - główny przeciwnik wszystkich ras Podziemia oraz Nefilim nie śpi. Czując presję ze strony oponentów oraz ich wzmożoną organizację, nakłada runy kontroli na wybrane przez siebie jednostki. Z tego powodu Nefilim i inni muszą bardzo uważać, aby przypadkiem nie trafić na kogoś z przeklętym znakiem. Warto wspomnieć, iż nosicielami runy stały się postaci graczy. Rodzi się więc pytanie: jak użytkownicy sobie z tym poradzą? Czy zdołają zmylić współgraczy? A może zostaną zdemaskowani?
W tym samym czasie wróżki zaczynają powoli organizować swoje szeregi do wyprawy na poczet odbudowy ziem własnego kontynentu. I tutaj powstaje wątpliwość - jak i czy w ogóle Kohorta im na to pozwoli? Warto przypomnieć, iż wróg na swych usługach miał czarownika, który z racji swych mocy może swobodnie przetransportować nieprzyjaciela na rodzime ziemie baśniowego ludu. Ciekawe co na to inni czarownicy? Czy zdołają zareagować? Zbiorą baty? A może skupią pełnię swej atencji na rozwój wewnątrz szeregów i poszerzenie wpływów lub naprawie Spiralnego Wymiaru? Tyle dobrego, że w cieniu pojawiło się światełko - jednym słowem: rozmowa z konstruktami, a strażnikami Spiralnego Wymiaru zdradziła skrawek tajemnicy na temat potężnego kamienia, a możliwego i nowego źródła mocy wymiaru, tym samym udzielając odpowiedzi na nurtujące pytanie o ratunek domu czarowników.

______

Gorąco zachęcamy do reklamowania forum i polecania znajomym - wszystko ku wspólnej zabawie!

Pozdrawiamy,

Ekipa forum


Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Ogłoszenie 140
Kochani!


Z dniem dzisiejszym odświeżony został mini przewodnik po forum. Chcielibyśmy, abyście się z nim zapoznali i wypowiedzieli: czego Wam brakuje, a co jest super? Przyjmiemy wszystkie rady i sugestie, włącznie z tymi, które mogłyby pomóc nowym osobom w zaaklimatyzowaniu się na forum. Może zechcecie podzielić się własnym doświadczeniem? Albo sypnąć jakąś radą? Nie bójcie się zabierać głosu. Wszelkie opinie, uwagi oraz rady - w tym również dla innych proponujemy wrzucić w kanał na DC: #pytania.

Link do przewodnika: KLIK


Polecajcie i zapraszajcie znajomych na forum, aby również mogli się dobrze bawić!

Pozdrawiamy,

Ekipa forum


Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Ogłoszenie 141
Kochani!



Kohorto przebrzydła i Zaro szkaradna,
Ojciec cię oszukał, gdy powiedział, że jesteś mądra i ładna.
Czujecie ten gorący oddech na waszych plecach?
Tak oto obgadujemy was wszystkich na publicznych wiecach.

Wasz koniec jest bliski, każdy to wie,
Dostaniecie srogi wpierdziel, tak to się zwie.
Tylko bez paniki, nie podnoście lamentu!
I nie patrzcie tak na nas smutno, nie psujcie momentu.

Strzał w głowę znienacka i cięcie w podbrzusze,
To będzie szybkie, nie dane wam będzie cierpieć katusze.
Po cóż vendetta? Szkoda naszego czasu,
Kiepski z was villain, już wolimy obejrzeć „Strażnika Teksasu”.

Więc czekajcie w Alicante, nadejdziemy szybko,
Padniesz ostatnia, kochana rudowłosa rybko.
Wasza podła idea wnet w pył się obróci,
Z wiecznego snu nikt już was nie ocuci...


~Caranthir 2020


Z okazji Dnia Dziecka, życzymy Wam wszystkiego najlepszego!

Ekipa forum


Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Ogłoszenie 142
Kochani!


Wychodząc na przeciw graczom, pragniemy poinformować o delikatnych zmianach w regulaminie. Dotyczy to punktu 12 regulaminu - multikont.

Cytat:
c. Drugie konto wymaga napisania minimum 50 postów fabularnych na pierwszym koncie. Trzecie konto wymaga tych postów 100 (suma wszystkich), a czwarte 150 - również suma wszystkich postów.

d. Posty z UP wliczają się w pulę postów z kont, o ile sesja prowadzona przez gracza na koncie UP została wpisana do dziennika (wlicza się w pulę sesji na miesiąc) wraz ze stosowną adnotacją o ilości napisanych postów z konta UP. Brak którejkolwiek z informacji (sesji UP w dzienniku + ilości napisanych z UP postów) przyczyni się do nie uznania przez Administrację argumentu o prowadzenia rozgrywki z konta UP.


Zgodnie z punktem "d", posty z UP zostaną wliczone w niezbędną pulę postów potrzebnych do utworzenia multikonta - 2,3 lub 4. Aby jednak ich ilość weszła w sumę potrzebnych postów, gracz zobowiązany jest do zapisania prowadzonej sesji z konta UP w swoim dzienniku wraz z notą o ilości rozpisanych z konta UP postów. Brak takiej informacji utrudni weryfikację, a tym samym wykluczy możliwość wliczenia postów z UP do puli postów potrzebnych do stworzenia kolejnego konta.
Mamy nadzieje, że takie udogodnienie zachęci Was Graczy do korzystania z konta UP. Przy tym przypominamy, iż sesje z konta UP wliczają się do puli sesji na dany miesiąc.

Gdyby powstały jakieś pytania, prosimy kierować je bezpośrednio do Administracji lub odpowiedniego kanału na Discorcie - Pytania.

Pozdrawiamy,

Ekipa forum


Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Ogłoszenie 143
Kochani!


1. 11 czerwca miała miejsce aktualizacja fabularna. Gorąco zachęcamy graczy do zapoznania się z nią w celu rozeznania na tle fabularnym oraz statusu poszczególnych grup.
Więcej na ten temat znajdziecie: TUTAJ

2. Swoją aktualizację otrzymał opis organizacji czarowników.
Więcej na ten temat znajdziecie: TUTAJ

3. Uruchomiliśmy nową tablicę z zadaniami dla wszystkich ras - nie ma już na nie podziału.
TUTAJ

4. Przypominamy o trwającym evencie kończącym wątek Kohorty.
Event rozpoczął się: TUTAJ


Mamy nadzieję, że bawicie się dobrze. Polecajcie i zapraszajcie znajomych na forum <3


Pozdrawiamy,

Ekipa forum


Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Ogłoszenie 144
Kochani!


Dzisiaj na forum miały miejsce porządki. Zgodnie z regulaminem do grupy postaci nieaktywnych trafiły postaci, które nie napisały posta w przeciągu ostatnich 14 dni. Aby odzyskać kolor i ponownie trafić do swojej grupy, należy napisać fabularny post w ilości jeden, a potem zgłosić się w odpowiedni temat wraz z zastosowaniem odpowiedniego formularza.
Przypominamy, że wizerunki postaci porzuconych trafiają do puli wyglądów do przejęcia. W przypadku dokonania rezerwacji przez osobę nową wizerunku do przejęcia, poprzedni właściciel zobowiązany jest do zmiany go lub poczekania na upływ ważności rezerwacji. Zachęcamy do wychodzenia z grupy nieaktywnych <3

W tym miejscu chcielibyśmy raz jeszcze zachęcić Was do polubienia naszego małego poletka na FB - tam też wstawiamy wszelkie nowinki dotyczące forum - wliczając w to również inne kanały takie jak: DC, Eden oraz VL. Gorąco zapraszamy do dzielenia się Waszą opinią na temat forum. Dzielcie się zdaniem, polecajcie i zapraszajcie znajomych, aby wraz z Wami dzielili radość ze wspólnej zabawy pod okiem Was, naszych graczowych pereł w patronacie iście szatańskich MG <3

Pozdrawiamy,

Ekipa forum


Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Ogłoszenie 145
Kochani!


W trosce o zachowanie integracji między graczami oraz nowymi osobami, postanowiliśmy rozdzielić kanał spam na kanały: ogólny oraz spam. Na pierwszym z nich możecie śmiało prowadzić luźne rozmowy na temat forum oraz wiele innych: RPG, muzyka, sporty - co tylko Was zainteresuje. Dodatkowo kanał ogólny jest miejscem, gdzie nowi mogą bez problemu zintegrować się z osobami już ze stażem oraz miejscem zdobycia cennych informacji o forum - z tego też względu prosimy te tak zwane "stare pryki" o objęcie nowych dusz skrzydłem opiekuńczym.

Kanał spam jest miejscem rozmów ogólnych wraz z całym kontentem znanym już osobom z pewnym stażem na forum - mowa tutaj o wszelkich żartach "inside" i innych integracjach pozwalających na mocniejszą integrację między osobami - starymi oraz tymi, które są nowe, a poczują siły, aby wejść na ten drugi kanał. Tutaj również prosimy graczy ze stażem o otoczenie nowych opieką.


Pozdrawiamy,

Ekipa forum


Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Ogłoszenie 146
Kochani!


1. 28. 06. 2020 r. miała miejsca aktualizacja fabularna. Zapraszamy do zapoznania się z nią, gdyż zawiera wszystkie najistotniejsze wydarzenia z ostatniego miesiąca na forum.
Aktualizację fabularną znajdziecie: tutaj

W tym miejscu pragniemy zaznaczyć, iż niebawem zbliża się podliczenie dzienników! Szybciutko uzupełnijcie swoje, pamiętając, że: 3 sesje (w tym retra) = 1 pkt do statystyk, 6 = 2 i tak dalej. Sesje treningowe winny zostać oddzielnie oznaczone, gdyż wedle zasad nie wchodzą w pulę sesji na dany miesiąc - są za to punktowane oddzielnie: po 2 pkt za każdą sesję - maksymalnie dwie sesje treningowe w ciągu miesiąca. Aby otrzymać punkty za trening, należy wpierw sesję zakończyć, a następnie zgłosić się do któregokolwiek MG lub Administratora.
Spis administracji znajdziecie: tutaj


2. Przypominamy o temacie losowania sobie współgracza. Detaliczne informacje odnośnie działania tego tematu znajdziecie: tutaj.

Przy okazji warto również odświeżyć informacje odnośnie 2 tematów, w których gracze mogą zgłosić swoje postaci w ramach oferowanych usług lub je zgłosić na poczet poszukiwa danej usługi.

Tablica czarowników, na której gracze mogą zgłosić postać każdej rasy, która poszukuje konkretnego czarownika: tutaj
Tablica dla wszystkich postaci, które pragną wystawić swoje własne ogłoszenie z oferowanymi usługami: tutaj


3. Dla zainteresowanych oferujemy temat z zadaniami. Znajdziecie go: tutaj. Po zgłoszeniu się po zadanie, należy także zgłosić się w stosowny temat do wezwania wolnego Mistrza Gry.
Pamiętajcie, że poza wezwaniem MG, macie także możliwość wezwania UP. Więcej na ten temat przeczytacie: tutaj.

Bawcie się dobrze - śledźcie nas na FB, kanałach DC, stronie Eden oraz VL. Komentujcie, dawajcie like i przede wszystkim zapraszajcie do wspólnej zabawy znajomych <3

-> poszukiwania na Edenie: tutaj
-> aktualizacje na Edenie: tutaj
-> oceny SY na Edenie: tutaj
-> SY na grupie FB: tutaj - wystarczy wejść w wynik wyszukiwania - Shadow York.


Pozdrawiamy,

Ekipa forum


Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Ogłoszenie 147
Kochani!


Chcąc nieco wyjść naprzeciw wszystkim zbieraczom szekli, oto co postanawiamy:

-> od dziś zmianie ulegają zasady naliczania sesji na dany miesiąc oraz punktowania sesji treningowych.
* 2 sesje (w tym retra) = 1 punkt do statystyk - wcześniej: 3=1
* 4 sesje = 2
* 6 = 3
* 8 = 4
i tak dalej

-> treningi: od teraz każdy trening = 3 pkt do statystyk - wcześniej były dwa. Ilość treningów na miesiąc pozostaje taka sama - dwa treningi na miesiąc po 3 pkt, co łącznie daje 6 pkt za 2 treningi.


Pozdrawiamy,

Ekipa forum

Wyświetl posty z ostatnich:   
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku
Skocz do :   
Shadow York @ 2019   Forum zostało otwarte 28.10.2017r.
York, England, UK

Partnerstwo