Nerezza

802


178 cm


I'm just another menace sent to break you down.








Multikonta: Bies | Sif
NEREZZA
Metryczka




Rasa: czarownik
Wiek: 800 lat
Klasa postaci: IV
Przynależność: Apep

Kolor oczu: czerwono-pomarańczowe z pionowymi źrenicami | szare
Kolor włosów: ciemnobrązowe

Wzrost: 178 cm
Waga: 68 kg

Punkty podstawowe: 600
Punkty zdobyte: 234

Specjalizacja


    Magiczny znak umożliwiający czarownikowi rzucanie najpotężniejszych form zaklęć z wybranej dziedziny, bez konieczności wypowiadania ich oraz gestykulacji, tym samem uodparniając czarującego przed klątwami wyciszenia - przynajmniej w tej jednej, wybranej przez siebie dziedzinie magicznej.

    Pieczęć: magia bitewna


Umiejętności podstawowe

Demonologia -> 40/40 -> klasa IV

Znajomość świata cieni -> 31/40 -> klasa IV

Magia bitewna -> 80/80 -> klasa IV

Czarna Magia -> 80/80 -> klasa IV

Uzdrawianie -> 51/80 -> klasa III

Przywołanie -> 80/80 -> klasa IV

Czary Tropiące -> 41/80 -> klasa III

Nekromancja -> 80/80 -> klasa IV

Projekcja -> 40/40 -> klasa IV

Tworzenie bram -> 31/40 -> klasa IV

Teleportacja -> 40/40 -> klasa IV

Umiejętności dodatkowe


Walka bronią palną -> 40/40 -> klasa IV

Walka wręcz -> 40/40 -> klasa IV

Walka bronią białą -> 40/40 -> klasa IV

Walka bronią dodatkową: bolas -> 40/40 -> klasa IV

Retoryka -> 40/40 -> klasa IV


Akrobatyka -> 40/40 -> klasa IV

Zew Demona


Wygląd: Zdeformowane, czworonożne stworzenie, którego główną cechą charakterystyczną jest oderwane i zwisające z grzbietu mięso wraz ze skórą. Szkielet pokryty szarą skórą, kawałkami gnijącego mięsa oraz kępkami czarnej sierści, osiągający około 180 centymetrów w kłębie. Łeb, a właściwie ludzkopodobna czaszka z pustymi oczami i paszczą pełną ostrych kłów najczęściej przykryty jest płatami zwisającej skóry. Chude, patykowate kończyny zakończone są długimi, naostrzonymi pazurami. Demon najczęściej porusza się nieco przygarbiony, na czterech łapach - taka pozycja jest dla niego najbardziej wygodna i naturalna, jednak potrafi on wyprostować się, przykucając na tylnych kończynach. Całkowite wyprostowanie się możliwe jest tylko zaledwie na kilka sekund, osiąga wtedy około 350 centymetrów.
Przemiana połowiczna charakteryzuje się przede wszystkim pojawieniem ostrych pazurów oraz ściemnieniem oczu - zarówno białko, jak i tęczówka stają się jednolicie czarne. Dodatkowo skóra wiedźmy szarzeje, miejscami odchodząc od kości, co powoduje słaby, aczkolwiek nieprzyjemny zapach rozkładającego się ciała. Zmysły wzroku, słuchu oraz dotyku nieco wyostrzają się, kosztem znacznego osłabienia węchu.


DOKŁADNY OPIS


Zdolności fizyczne:
  1. Siła, szybkość i zwinność porównywalne do IV klasy wilkołaków - pomimo wychudzonego wyglądu, wiedźma w tej formie jest wyjątkowo szybka i silna. Dodatkowo budowa tylnych łap pozwala jej na oddawanie dalekich skoków.

  2. Tak samo jak w postaci czarownika, tak i w tej jest całkowicie niewrażliwa na ból - cecha wrodzona postaci -> odczuwa wyłącznie ból przy śmierci lub torturach rodzeństwa. Nie czuje bólu fizycznego.

  3. Długie, ostre pazury i kły, potrafiące rozerwać skórę. Nadają się idealnie do walki w bliskim kontakcie. Pazury także znacznie ułatwiają wspinaczkę.

  4. Niewrażliwość na ataki fizyczne - kości są całkowicie odporne i wytrzymałe, natomiast skóra natychmiastowo się regeneruje.

  5. Wyostrzone zmysły słuchu oraz wzroku (z włączeniem widzenia w ciemnościach). Za pomocą łap potrafi wyczuć drgania podłoża.

  6. Pomimo sporych gabarytów, dzięki wychudzonemu ciału potrafi przecisnąć się przez wąskie przejścia.



Atak magiczny:
W demonicznej formie Nerezza potrafi wydzielać żrący kwas. Może kontrolować poziom jego intensywności: podstawowy, najsłabszy, który potrafi swobodnie wyczarowywać nie skupiając się nad tym, zostawia niegroźne, lecz bolesne oparzenia na skórze; najsilniejszy natomiast, wymagający konkretnego skupienia się oraz większej ilości czasu, potrafi wypalać dziury w najbardziej trwałych materiałach - ziemia rozpuszcza się pod łapami, skały oraz ściany, a także magiczne bariery, nie stanowią żadnej przeszkody, a w kontakcie z ciałem przeciwnika potrafi wypalić kości.

  1. Kwas może wytwarzać każdą częścią ciała, najbardziej efektywne pod tym względem są płaty obdartej skóry - one wytwarzają go najwięcej w danym okresie czasu.

  2. Siła - im bardziej Nerezza się skupi, tym bardziej żrący kwas jest w stanie wytworzyć. Najsilniejsze, najbardziej żrące substancje najszybciej wyczaruje z kłów i pazurów, inne obszary ciała potrzebują na to nieco więcej czasu.

  3. Słabsze kwasy są bezbarwne, bezzapachowe i wodniste. Im silniejszy, tym bardziej jego kolor brunatnieje, konsystencja staje się oleista, a zapach mdły i nieprzyjemny, powodując u ofiar m.in. zawroty głowy, duszności i łzawienie.

  4. Jest w stanie wytwarzać z niego kule (wielkości maksymalnie piłki do piłki ręcznej), którymi może miotać. Potrafi także nim splunąć (do max. sześciu metrów).


Kwas z czasem zaczyna tracić na mocy, tzn. niemożliwym jest przechowywanie go z zamysłem późniejszego użycia. Po upływie do 12 godzin jest całkowicie pozbawiony właściwości żrących.


Słabości:
  1. Serafickie ostrza - kontakt z nimi powoduje silne oparzenia, a także osłabienie wytwarzanego kwasu (im więcej obrażeń, tym słabszy jest w stanie wyczarować).

  2. Brak zdolności do odczuwania bólu - nie potrafi ocenić otrzymanych obrażeń, a co za tym idzie, nie wie, kiedy powinna odpuścić dalszą walkę.

  3. Zapach - a właściwie odór. Od chwili rozpoczęcia przemiany zaczyna wydzielać silny fetor rozkładających się zwłok. Z tego powodu ukrycie się jest dla niej utrudnione, ponieważ do zlokalizowania jej położenia nie potrzeba wyczulonego węchu - zapach jest wyraźnie wyczuwalny także dla przyziemnego z problemami z węchem (np. z katarem). Także przebywanie w jej towarzystwie jest utrudnione, szczególnie dla wilkołaków i wampirów. Przy kontakcie z białą magią lub serafickimi ostrzami zapach przybiera na intensywności.

  4. Całkowity brak węchu.

  5. W tej formie wiedźma pozbawiona jest zdolności mowy, potrafi komunikować się głównie za pomocą warczenia, pisków i innych zwierzęcopodobnych odgłosów. Rozumie natomiast proste komunikaty w postaci krótkich zdań lub równoważników (“Uciekaj”, “Idź prosto”), natomiast przy dłuższych i bardziej skomplikowanych zaczyna się gubić i tracić wątek.


Ukryta Wiadomość:

Dla zainteresowanych:






Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Accepted

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Podsumowanie miesiąca
Z racji, że następuje koniec miesiąca twoje punkty zostają podsumowane.
Z racji, że napisałeś 4 gry to otrzymujesz 1 pkt, który możesz wydać na dowolną umiejętność.
W celu uzupełnienia statystyk zgłoś się w zamówieniach
Łącznie masz: 1 pkt

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Jajo!


Na górze róże na dole baranki,
gdzie do kuraka są Wasze pisanki???



Nagroda: 5 pkt
Łączne masz: 6 pkt

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Podsumowanie miesiąca: Kwiecień
Z racji, że następuje koniec miesiąca twoje punkty zostają podsumowane.
Drogi użytkowniku! W styczniu rozegrałeś 6 gier, w zamian otrzymujesz 2 pkt statystyk, który możesz wydać na dowolną umiejętność.

Łącznie masz: 8 pkt

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Aktualizacja


Wydajesz pkt na: + 8 nekromancję

Łączne masz: 0


Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Nagroda
Za udział w evencie:

Nagroda: 3 pkt

Kropla Prawdy - skryta w serduszku wartościowego naszyjnika substancja, która zmusza rozmówce do najszczerszej odpowiedzi na dwa pytania zadane po jego spożyciu, na co sam chętnie zmuszony jest przystać. Bezwzględnie musi zostać zmieszana z alkoholem o minimalnej mocy 5%, w przeciwnym razie efekt nie wystąpi.
Jest też nie do podrobienia, rozumiecie, prawo patentowe.

Łącznie masz: 3 pkt

Mistrz Gry

666 lat



"I heard a sound, and did not know what it was. I sought wisdom in the chalice, but there was none.


Nagroda
Nagroda za ratunek po kiepskiej jakości przywoływaniu demonów. Czy pomaganie innym popłaca?

Otrzymujesz: 2pkt

Łącznie masz: 5pkt


Shizhi

717 lat


175 cm


I have no regrets. I don’t regret living any moment of my life. I just have one…






Naczelny stalker

Multikonta: Shizhi i gromada
Nagroda
Z okazji Dnia Dziecka!

Nagroda:
+ 5 pkt

Masz: 10 pkt

To an assasin… Having a heart is the same as death. The moment you have a heart… It’s the moment an assassin dies. The so-called heart… Was abandoned a long time ago.
Gość, zrób klik | Notatnik | Warsztat

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Podsumowanie miesiąca
Z racji, że następuje koniec miesiąca twoje punkty zostają podsumowane.
Drogi użytkowniku! W Maju rozegrałeś 3 gry, w zamian otrzymujesz 1 pkt statystyk, który możesz wydać na dowolną umiejętność.

Łącznie masz: 11 pkt

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Podsumowanie miesiąca
Z racji, że następuje koniec miesiąca twoje punkty zostają podsumowane.
Drogi użytkowniku! W Czerwcu rozegrałeś 9 gier w zamian otrzymujesz 3 pkt statystyk, który możesz wydać na dowolną umiejętność.

Łącznie masz: 14 pkt

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Aktualizacja


Wydajesz pkt oraz kupujesz nową umkę.

Walka krótkimi ostrzami +2
Fechtunek + 12 (klasa II)

Łączne masz: 0


Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Nagroda
Cukierek za setne ogłoszenie na forum!

Nagroda:
+ 2 pkt

Masz: 2 pkt

Shadowhunter

666 lat



All paths lead to death.

Administrator

Nagroda


Za trening:
+ 2 pkt

Masz: 4 pkt

Mistrz Gry

666 lat



"I heard a sound, and did not know what it was. I sought wisdom in the chalice, but there was none.


Nagroda
Nagroda za trening z Jonathanem

Otrzymujesz: 2pkt

Łącznie masz: 6pkt

Wyświetl posty z ostatnich:   
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku
Skocz do :   
Shadow York @ 2019   Forum zostało otwarte 28.10.2017r.
York, England, UK

Partnerstwo